تحویل ۱۶۸ مسکن مددجویی در مازندران

۱۶۸ مسکن مددجویی شهری و روستایی از ابتدای امسال تاکنون در مازندران ساخته شد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، ناصر اسکندری قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران گفت: این تعداد واحد‌های مسکونی با کمک‌های بلاعوض کمیته امداد، مشارکت خیران، تسهیلات بانکی و آورده مددجو و هزینه ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان ساخته و خریداری شد.

وی با اشاره به ارائه خدمات عمرانی به مددجویان ساکن در روستا‌های مازندران افزود: در این مدت ۶۳ واحد‌های مسکونی برای مددجویان تحت حمایت مناطق روستایی این استان خریداری و ساخته شده است.

اسکندری با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون ۲ هزار و ۱۰۷ واحد مسکن مددجویی شهری، روستایی و مناطق محروم با هزینه ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در مازندران تکمیل، تعمیر و بازسازی شد گفت: تعمیر، ساخت، بازسازی و بهسازی مسکن مددجویان شهری و روستایی یکی از اولویت‌های خدمات کمیته امداد به این افراد بوده و ۶۰۰ خانوار مددجوی ساکن در مناطق محروم استان از این خدمات بهره‌مند شدند.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران با اشاره ارائه رایگان خدمات فنی مهندسان ناظر به مددجویان تحت حمایت در شهرستان‌های این استان افزود: دریافت پروانه ساخت و انشعابات نیز برای ساختمان‌های مددجویی بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی رایگان بوده و مددجویان با معرفی این نهاد به اداره‌های مربوطه برای دریافت انشعاب‌ها از تسهیلات (رایگان) بهره مند می‌شوند.

اسکندری به مشارکت سپاه پاسداران برای ساخت ۷۴۶ واحد مسکونی مددجویی اشاره و از معرفی ۵۰۰ خانوار و نیز آغاز ساخت ۳۰۰ واحد مسکونی خبر داد و گفت: خیران و مردم نوعدوست مازندران که آمادگی مشارکت در ساخت و خرید مسکن مددجویان را دارند، می‌توانند به اداره‌های کمیته امداد شهرستان مراجعه و یا با شماره گیری آنی پرداخت #۵*۳*۰۱۱*۸۸۷۷* تلفن همراه مبلغ مورد نظر کمک خود را وارد کرده و در این امر خداپسندانه مشارکت کنند.

انتهای پیام/ م

ساخت ۱۶۸ واحد مسکن برای مددجویان مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار