پست‌های برتر اینستاگرام خود در سال ۲۰۱۸ را با دیگران به اشتراک بگذارید

شما ‌می‌توانید با استفاده از سایت top Nine برترین عکس‌های اینستاگرامی خود در سال ۲۰۱۸ را با دیگران به اشتراک بگذارید.

.به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، کاربران فضای مجازی می‌توانند به راحتی و با یک روش ساده، 9 مورد از بهترین لحظه‌های زندگی خود را که در فضای مجازی بازخورد خوبی داشته، مشاهده کنند. این کار را می‌توان با عکس‌هایی که در اینستاگرام به اشتراک گذاشته شده انجام داد. به جای این که به صورت دستی عکس‌های خود با بیشترین لایک‌ را پیدا کنیم، یک اپلیکشین این کار را برای ما انجام خواهد داد.

این اپلیکیشن ساده به راحتی می‌تواند 9 مورد از بهترین عکس‌های ما را بر طبق تعداد لایک‌های هر پست مشخص کند. نام این نرم‌‌افزار "Top Nine app" است. "Top Nine app" به صورت خودکار یک صفحه 9 قسمتی از 9 پست برتر شما تولید می‌کند که می‌توانید آن را در همه حساب‌های رسانه‌های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید.

برای به دست آوردن این خروجی کافیست به روشی که در ادامه گفته شده، عمل کنید:

در قدم اول، این نرم‌افزار را از فروشگاه (Store) سیستم عامل خود دانلود کنید. البته می‌‌توانید از سایت این نرم‌افزار نیز استفاده کنید. اگر حساب شما خصوصی (Private) است، باید از نرم‌افزار آن استفاده کنید.

پس از دانلود نرم‌افزار آن را باز کنید و در صفحه باز شده حساب اینستاگرام خود را وارد کنید. سپس یک حساب ایمیل وارد کنید تا خروجی ساخته شده از بهترین عکس‌های شما برایتان به آن آدرس فرستاده شود.

سپس یک خروجی 9 بخشی از بهترین پست‌های شما ظاهر خواهد شد که شما می توانید در رسانه‌های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید. اگر حساب کاربری اینستاگرام شما خصوصی (Private) است، از شما خواسته خواهد شد که با استفاده از ایمیل و رمز عبور خود وارد شوید تا دسترسی سوم شخص (third-party access) به برنامه اعمال شود.

علاوه بر بهترین پست‌ها، این نرم‌افزار به شما می‌گوید تعداد لایک‌هایی که امسال به دست آورده‌اید چقدر بوده است.


بیشتر بخوانید: ۲۲ نرم‎ افزار مخرب از گوگل پلی حذف شدند 


انتهای پیام/

انتخاب بهترین پست‌های اینستاگرام

برچسب ها: فناوری ، فضای مجازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار