نظر شجاع خلیل زاده درباره کارلوس کی روش

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس تهران درباره کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران نظر جالبی را مطرح کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از پایان دیدار تیم های پرسپولیس تهران و پارس جنوبی جم که با پیروزی 3 بر یک شاگردان برانکو ایوانکوویچ همراه شد، بازیکنان تیم سرخپوش امروز (شنبه) استراحت کردند تا از فردا (یکشنبه) تمرینات شان را در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز کنند.  خلیل زاده پس از پایان بازی صحبت های زیادی را در میکسدزون ورزشگاه آزادی انجام داد که بیشتر آنها مربوط به اظهارات بازیکنان استقلال تهران و داوری بوده است. از صحبت هایی درباره آوردن پرچم ژاپن به ورزشگاه تا تا دوست شدن بازیکنان و مربیان برای ضربه زدن به پرسپولیس اما جنجالی ترین صحبت مدافع تیم سرخپوش درباره کارلوس کی روش بود.

خلیل زاده درحالیکه آخرین مصاحبه با دوربین های تلویزیونی را انجام داد، درحالیکه درحال گرفتن عکس یادگاری با برخی هواداران و ترک میکسدزون خبری را داشت، در پاسخ به سوالی در مورد اینکه نظرش درباره فهرست 35 نفره بازیکنان تیم ملی چیست؟ پاسخ داد: " کی روش عشقی هر بازیکنی را بخواهد، دعوت می کند "

صحبت های خلیل زاده با خنده همراه بود اما او با طنز به سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان تیکه انداخت و باید دید مربیان به خصوص کی روش چه واکنشی نشان خواهد داد.

مدافع 29 ساله مازندرانی فوتبال ایران که سابقه بازی برای تیم های مس کرمان و سپاهان اصفهان را دارد، زمانی به تیم ملی دعوت می شد اما مصاحبه چندسال پیش او درباره شیوه انتخاب بازیکنان تیم ملی که با ادبیاتی عجیب همراه بود، سبب شد دیگر رنگ پیراهن تیم ملی را نبیند.

البته به دلیل درخشش او در لیگ برتر و حضور بازیکنان بی کیفیت و مسن تر از خلیل زاده، احتمال داشت تا مدافع مازنی فوتبال ایران در فهرست کی روش برای جام ملت های آسیا 2019 باشد اما این اتفاق رخ نداد تا مرتضی پور علی گنجی، پژمان منتظری، محمدرضا خانزاده، سید مجید حسینی، روزبه چشمی و محمدحسین کنعانی زادگان جایگزینان او لقب بگیرند.


بیشتر بخوانید:

پست کنایه آمیز شجاع خلیل زاده

خلیل زاده: دوست داریم دریافتی ما به اندازه تیم استقلال باشد/بهتر است تیم‌ها سرشان به کار خودشان باشد

پرسپولیس تهران ۳ - ۱ پارس جنوبی جم / پایان خوش نیم فصل با ۳ گل و ۳ امتیاز


انتهای پیام/

اظهارات مدافع تیم فوتبال پرسپولیس درباره سرمربی تیم ملی فوتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۲ ۲۵ آذر ۱۳۹۷
تست دوپینگ
Iran (Islamic Republic of)
سها
۰۳:۰۲ ۲۵ آذر ۱۳۹۷
پرسپولیس خودش تیم ملی هست
مهم نیست مرد بزرگ در تیمی با پرچم سرنگ باشی تو در تیم یک رنگ سرخ ها ملی پوش ترین هستی
خدا حفظت کنه برای ما هواداران
من حامی هر دو تیم ملی ایرانم و دو مربی ها را هم دوست دارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۵ ۲۴ آذر ۱۳۹۷
یک کلمه از. . .
آخرین اخبار