استخدام مربی، مهمتر از جذب بازیکن در تراکتورسازی

جلسه میان مالک باشگاه تراکتورسازی و مدیران این باشگاه برای تعیین تکلیف سرمربی و به خدمت گرفتن بازیکنان جدید فردا برگزار می‌شود.

استخدام مربی، مهمتر از جذب بازیکن در تراکتورسازی به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال تراکتورسازی در حالی نیم فصل اول لیگ هجدهم را با شکست برابر تیم فولاد خوزستان به پایان برد که محمد تقوی هنوز حکم سرمربیگری خود را دریافت نکرده و وضعیت مبهمی دارد. 

از تبریز خبر می رسد که هواداران تراکتورسازی بعد از بازی این تیم تبریزی و فولاد خوزستان از وضعیت تیمشان و تصمیمات تقوی از جمله تاکید این مربی به بازی دادن به شجاعی با وجود عملکرد ضعیف این بازیکن ناراضی بودند و در صفحات مجازی خواستار استخدام یک سرمربی بزرگ شدند. بنابراین گفته می شود جذب یک مربی طراز اول خارجی به اولویت مهم تراکتورسازی در نیم فصل دوم تبدیل شده است. 

بنابراین قرار است جلسه مهمی فردا با حضور مدیران و مالک باشگاه تراکتورسازی در تهران برگزار شود تا درباره سرمربی جدید و بازیکنانی که قرار است خریداری شوند تصمیم گیری شود. 

به هر حال تیم تراکتورسازی نیاز به تقویت برخی از پست های خود در نیم فصل دوم دارد تا همچنان در کورس رقابت با مدعیان قهرمانی بماند. همچنین جذب دروازه بان، مدافع، هافبک دفاعی و مهاجم گلزن باید جزء اولویت های باشگاه تراکتورسازی در فصل نقل و انتقالات باشد و این تیم در تعطیلات 50 روزه لیگ برتر فرصت دارد تغییر و تحولاتی در کادر فنی و بازیکنان خود بدهد تا نفرات جدید به هماهنگی لازم برسند. 


بیشتر بخوانید:

 جانشینان بازیکنان خارجی تراکتورسازی از کدام کشور می‌آیند؟

ماجرای قرارداد بازیکن تراکتورسازی با تیم فوتبال یونانی

اسدی: اصول حرفه‌ای باشگاه تراکتورسازی را زیر پا نمی‌گذاریم


انتهای پیام/ 

جلسه سرنوشت ساز در انتظار سرمربی تراکتورسازی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار