توقيف محموله 8ميليارد ريالی پارچه قاچاق در شاهين شهر

فرمانده انتظامي شاهين شهر و ميمه از توقيف يك كاميون حامل 8 ميليارد ريال پارچه خارجی قاچاق ازسوی ماموران پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ حسين بساطي  فرمانده انتظامي شاهين شهر و ميمه  اظهار داشت: مأموران پليس آگاهي فرماندهی انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه به منظور شناسایی خودروهای حامل کالای قاچاق شب گذشته عملیات كنترل و نظارت بر خودروهای سنگین در محورهاي مواصلاتي این شهرستان را به اجرا گذاشتند.

وی افزود: ماموران در این عملیات حین کنترل خودروهای عبوری به  يك دستگاه كاميون باري که از استان های جنوبی به سمت تهران در حرکت بود مشکوک و آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه اظهار داشت: ماموران پس از متوقف شدن خودرو طی هماهنگی با مقام قضائی از خودروی مذکور بازدید به عمل آوردند که در نتیجه محموله بزرگی از پارچه های خارجی که فاقد هرگونه مدارک گمرکی و به صورت قاچاق حمل می شدند کشف شد.

سرهنگ بساطي در پايان با اشاره به اینکه  ارزش محموله كشف شده توسط كارشناسان مربوطه 8 ميليارد ريال برآورد شده است افزود: در اين رابطه دو نفر دستگير و همراه پرونده جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضايي معرفي و محوله كشف شده نيز به اداره اموال تملیکی استان تحويل شد.

 

انتهای پیام/م

 

توقیف محموله پارچه قاچاق در شاهين شهر 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.