بازارچه ماهی یاسوج تعطیل شد

شهردار یاسوج از تعطیلی بازارچه ماهی این شهر خبر داد و گفت: هدف از این اقدام، بررسی و بهینه‌سازی موضوع توزیع ماهی و استفاده مناسب از کاربری این بازارچه است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ،  نستهن مقدم  در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بازارچه ماهی یاسوج تا اطلاع ثانوی تعطیل است، اظهار داشت: سالن این بازارچه از ابتدا برای مدیریت بحران شهری ساخته شده بود که در زمان شهردار پیشین یاسوج کاربری این مکان تغییر یافت.

وی با اشاره به اینکه بازارچه ماهی در سال 94 در این مکان افتتاح شد، افزود: پیش از افتتاح این بازارچه مخالفت‌هایی انجام شده بود اما این مخالفت‌ها نتیجه‌ای نداشت. 

شهردار یاسوج با بیان اینکه بوی بد ماهی و پسماند آن سب نارضایتی مردم حوالی بازارچه ماهی شده بود، گفت: بر این اساس، حوزه پسماند شهرداری باید راهکار اساسی برای این موضوع اتخاذ کرده و این مکان باید هر چه سریع‌تر تعطیل و به مدیریت بحران استان تحویل داده می‌شد.

مقدم بیان کرد: علاوه بر این، در واگذاری این بازارچه نیز دلال‌بازی‌هایی صورت گرفت و نرخ تمام شده ماهی برای شهروندان این شهر توسط سود‌جویان و دلالان در این بازارچه بسیار بالا می‌رفت.

وی با بیان اینکه ماهی‌فروشان این بازارچه معوقات شهرداری را هم نپرداخته‌اند، گفت:‌ ماهی‌فروشان باید به صورت مدیریت شده ساماندهی و در اولین فرصت برای آن‌ها مکان جایگزین مناسب مشخص شود.

شهردار یاسوج تاکید کرد: کاربری این مکان باید تغییر کند و یا به صورت سالن چندمنظوره مورد استفاده قرار گیرد تا در مواقع اضطرار به مدیریت بحران تحویل داده شود. 

انتهای پیام/غ

 تعطیلی بازار ماهی فروشان یاسوج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.