دست استقلال در نقل و انتقالات باز شد/ ۴ تغییرقطعی در ترکیب آبی های

فهرست بازیکنان استقلال برای نیم فصل دوم لیگ برتر فوتبال 4 تغییر حتمی خواهد داشت.

دست استقلال در نقل و انتقالات باز شد/ ۴ تغییرقطعی در استقلالبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال استقلال در حالی از امروز استارت نقل و انتقالات را زد که الحاجی گرو و نیومایر 2 بازیکن خارجی آبی پوش قرارداد خود را فسخ کردند تا جا برای نفرات جدید باز شود.

جدایی نیومایر و الحاجی گرو باعث شد تا مدیران باشگاه استقلال برای جذب بازیکنان جدید خارجی دغدغه ای نداشته باشند و در حال حاضر مسئولان به راحتی می توانند نام جپاروف و مهاجم خارجی مد نظر خود را به لیست تیم اضافه کنند. ابرهیم توره نیز از دیگر گزینه هاست که در صورت توافق با استقلال می تواند جایگزین گرو شود.

از طرفی با جدایی برخی بازیکنان ناکار آمد دیگر تیم و البته مشخص شدن پرونده بویان که همچنان نامش در لیست آبی ها قرار دارد جا برای داریوش شجاعیان و آقاخان هم باز می شود تا به این ترتیب استقلال بتواند نقل و انتقالات قابل قبولی را در نیم فصل داشته باشد. محسن کریمی دیگر بازیکنی است که در نیم فصل نامش به لیست زیر 25 سال اضافه می شود و مشکلی در این زمینه وجود ندارد .

گفتنی است استقلالی ها تا قبل از فسخ قرارداد نیومایر و گرو هیچ جای خالی برای جذب بازیکنان جدید نداشتند و همین موضوع باعث شده بود تا دست آنها در نقل و انتقالات به طور کامل بسته باشد اما جدایی خارجی ها کار را برای آبی پوشان در نقل و انتقالات راحت می کند.

با این شرایط به نظر می رسد استقلال در لیست بزرگسالان حداقل 4 بازیکن می تواند برای نیم فصل جذب کند و  البته سهمیه زیر 23 سال این تیم  نیز هنوز جا برای جذب بازیکن دارد.


بیشتر بخوانید:

نیومایر از استقلال جدا شد

گرو با استقلال فسخ کرد

کار بزرگ سرپرست باشگاه استقلال در نقل و انتقالات


انتهای پیام/

اخبار نقل و انتقالات استقلال در نیم فصل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار