اختتامیه همایش علمی و پژوهشی سیمای امام رضا (ع) برگزار می شود

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه ، از برگزاری آئین پایانی همایش علمی و پژوهشی سیمای امام رضا (ع) در آئینه ادبیات تعلیمی در هفته پژوهش در کرمانشاه خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، پریسا محمدی  معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه  با بیان اینکه  این همایش  روز پنجشنبه 29 آذر ماه ساعت 9 صبح در تالار وحدت مرکز علمی و کاربردی فرهنگ و هنر واقع در میدان آیت الله جلیلی برگزار می شود، گفت:در این همایش پروفسور میرجلال الدین کزازی به عنوان سخنران ویژه مراسم حضور دارد.

وی اظهار داشت: همچنین یکی از برنامه های ویژه آئین پایانی این همایش اجرای بزرگ و هنرمندانه گروه هنری دف نوازان یاسین کردستان به سرپرستی مولودی خوان بزرگ استاد سید بهاالدین حسینی خواهد بود.

وی  گفت:الف) ترویج، گسترش و کتابت فرهنگ منور رضوی ب) گسترش فعالیت های فرهنگی – ادبی با تکیه بر فرهنگ منور رضوی ج) تکریم پدیدآورندگان آثار فرهنگی – ادبی برتر در گستره پژوهش های رضوی از اهداف  این همایش است.

محمدی گفت: محورهای همایش به دو ساحت مطالعات نظری و ادبی تقسیم شده است و هر یک در چند موضوع کلی تدوین شده اند و عنوان مقاله نباید با یکی از عنوان های فراخوان همایش همانند باشد، بلکه مقاله باید عنوانی مشخص در ایده ای معین در چارچوب علمی باشد که با عنوان های کلی در فراخوان همایش عینا یکی نباشد و گستره محدوده را مبتنی بر سیمای امام رضا(ع) در آیینه ادبیات تعلیمی شامل شود.
 

مسئول دبیرخانه همایش نیز گفت: طبق فراخوان از قبل منتشر شده به تایید هیات داوران از هشت نفر برگزیده همایش در بخش اصلی و یک نفر برگزیده در بخش جنبی تجلیل خواهد شد.

پیمان جسری افزود :از تعداد 80 مقاله ای که برای همایش ارسال شده است در مجموع تعداد 15 مقاله در کتاب مجموعه مقالات همایش چاپ شده است که پس از رونمایی در آیین پایانی همایش منتشر خواهد شد.

انتهای  پیام/ز



برگزاری آئین پایانی همایش علمی و پژوهشی سیمای امام رضا (ع)

برچسب ها: ائمه اطهار ، احادیث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.