بزرگترین پروژه ید کشور در گلستان افتتاح می‌شود

فرماندار آق قلا از افتتاح بزرگترین پروژه ید کشور،همزمان با دهه مبارک فجر در شهرستان آق قلا خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،  امانگلدی ضمیر، فرماندار شهرستان آق قلا در بازدید از شورآبه ید گلستان، بزرگترین طرح تولید ید در کشور گفت: طرح شورآبه ید گلستان با سرمایه گذاری ۸۰۰ میلیارد ریال و اشتغالزائی ۱۵۰ نفر همزمان با دهه مبارک فجر در شهرستان آق قلا افتتاح می‌شود.

وی ادامه داد: شرکت شورآبه ید گلستان از واحد‌های توسعه‌ای زیر مجموعه کانسار خزر (تن‌ها تولید کننده ید کشور) بوده که در ۲۷ کیلومتری شمال آق قلا و در نزدیکی مرز اینچه برون واقع است.

امانگلدی ضمیر گفت:این شرکت در سال ۸۳ با هدف اکتشاف و استخراج ید در شمال استان گلستان تأسیس و تولید ید در معدن این شرکت از اواخر سال ۸۷ آغاز شد.

فرماندار شهرستان آق قلا افزود: ایجاد بستر مناسب و تعامل بیشتر مدیران بخش خصوصی با دستگاه‌های اجرایی از مهمترین اهداف دولت در حمایت از سرمایه گذاران و اشتغالزایی پایدار است.

ضمیر افزود:مجموعه دولت و همه مدیران دستگاه‌های اجرایی برای تقویت بخش تولید و صنعت تمام توان و امکانات خود را بسیج کرده اند و امروز همه مدیران دستگاه‌های اجرایی برای کمک و پشتیبانی از بخش تولید و اشتغال پای کار هستند.

انتهای پیام/م
 

بزرگترین پروژه ید کشور در دهه فجر افتتاح می شود

برچسب ها: استانداری ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.