باید نظارت و ساماندهی منسجمی در حوزه والیبال صورت گیرد

محمود کسعلی متولد ۱۳۵۲  ملی پوش سابق والیبال است که اکنون مربیگیری تیم نونهالان باشگاه مقاومت را بر عهده دارد.    

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، محمود کسعلی والیبال را از سال ۱۳۶۸ آغاز کرد و در سال ۱۳۶۹ به عضویت تیم جوانان کرمانشاه درامد و در همان سال مقام سومی را کسب کرد.

وی شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا در سال ۱۹۹۴ و کسب مقام اول والیبال را نیز در کارنامه دارد.

مربی تیم نوجوانان و نونهالان باشگاه مقاومت کرمانشاه گلایه هایی از توجه نکردن مسئولان نیز دارد.

وی گفت : با اینکه مدرک مربیگری سطح بین المللی دارم اما نمیتوانم به عنوان مربی در کنار تیم نونهالان حضور داشته باشم با وجود اینکه تمام توان خود را برا شناسایی استعداد های نونهالان به کار بردم اما شاهد هستیم که مربی کم تجربه این مسئولیت را بر عهده گرفته و متاسفانه از افراد توانمند در این حوزه استفاده نمی کنند.
باید نظارت و ساماندهی منسجمی در حوزه والیبال صورت گیرد
سید رضا موسوی مدیرعامل باشگاه سابق فجر استان کرمانشاه که اکنون از پیشکسوتان والیبال است و همراه خانواده اش در این رشته فعالیت دارند از گذشته درخشان والیبال کرمانشاه می گوید که در سال ۸۳ قهرمانی لیگ برتر را کسب کردند و افتخار بزرگی برای والیبال بود.

وی گفت: بعد از آن به بعد  والیبال شهر کرمانشاه افول کرد و امروز در جایگاه غیرقابل قبول قرار دارد والیبال به مسئولی نیاز دارد که به صورت مستمر در کرمانشاه حضور داشته باشد و تیم را به طور کامل نظارت و همراهی کند بالغ بر ۱۰۰ هزار نفر والیبالیست در این شهر کرمانشاه وجود دارد اما نظارت و ساماندهی منسجمی صورت نمی گیرد.

بهاره امیری مربی درجه یک والیبال و داور ملی والیبال گفت: چرا کمیته هایی مانند  کمیته مربیان  استعداد یابی  در بخش بانوان فعال نیست  و تقسیم کار در قسمت بانوان صورت نمی گیرد .
باید نظارت و ساماندهی منسجمی در حوزه والیبال صورت گیرد

وی گفت:  منتظر بودیم  در  جلسه ای با حضور  مربیان و داوران  مشکلات و خواسته های بانوان رسیدگی شود اما تاکنون این اتفاق رخ نداده است.

امیری  گفت: در بخش استعداد یابی که شاهرگ اصلی  هر هیاتی است  از افرادی که در این زمینه تخصص  تجربه و سواد علمی دارند  استفاده شود.

اکرم محمدی داور ملی والیبال نیز گفت: برای آموزش  افرادی که تازه به والیبال روی آوردند و نو اموزان از مربیان سطح بالا استفاده نمی شود  و شاهد هستیم از مربیان درجه 2 و 3 استفاده می کنند  .

وی افزود: برای ارتقای  مربیان در کلاس های فدراسیون معرفی نامه  داده نمی شود از مسئولین توقع داریم که به مشکلات ما رسیدگی کنند.

 

انتهای پیام/ز



پیگیری مشکلات بلند قامتان کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار