بازگشت گوش شکسته‌های قدیمی به تیم ملی

۳۵ کشتی گیر فردا مرحله اول اردوی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان را در تهران آغاز می‌کنند که در بین آن‌ها چند کشتی گیر قدیمی نیز حضور دارند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، ۳۵ کشتی گیر از استان‌های مازندران، کرمان، لرستان، تهران، کرمانشاه، البرز و آذربایجان شرقی به مرحله نخست اردوی تیم ملی کشتی دعوت شدند که ۱۷ کشتی گیر آن مازندرانی هستند.

رضا اطری در ۵۷ کیلوگرم، بهنام احسان پور، محمدباقر یخکشی و ایمان صادقی در۶۱ کیلوگرم، سید احمد محمدی در ۷۰ کیلوگرم، امیرحسین کاووسی و محمد نخودی در۷۴ کیلوگرم، امید حسن تبار در۷۹ کیلوگرم، محمدجواد ابراهیمی در۹۲ کیلوگرم، حسن یزدانی، کامران قاسم پور و احمد بذری در۸۶ کیلوگرم، عباس فروتن و حامد طالبی زرین کمر در ۹۷ کیلوگرم و کمیل قاسمی در۱۲۵ کیلوگرم کشتی گیرانی بود که پیش بینی می‌شد به این اردو دعوت شوند، اما در این میان نام دو قهرمان سابق کشتی نیز به چشم می‌خورد.

مهدی تقوی پس از چند دوره دوری از میادین کشتی در ۷۴ کیلوگرم باید علاوه برکاووسی و نخودی هم استانی‌های خود با رضا افضلی از کرمانشاه و نوید زنگنه از تهران رویارو شود.

رضا یزدانی که پس از چند دوره آسیب دیدگی در ۹۷ کیلوگرم به اردوی تیم ملی دعوت شد تا در کنار دو مازندرانی دیگر این وزن خود را برای پوشیدن دوباره دوبنده تیمی ملی محک بزند.

این اردو برای شرکت در رقابت‌های بین المللی جام تختی از فردا تا ۴ دی ماه در محل خانه کشتی عبدالله موحد مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می‌شود.

رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد جام تختی روز‌های ۱۸ و ۱۹ بهمن ماه برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ک


رقابت ۳۵ کشتی گیر برای پوشیدن دوبنده تیم ملی

برچسب ها: کشتی ، تیم ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار