وزیر نیرو:

انتخاب نیروی انسانی در حوزه آب و انرژی نیازمند دقت بیشتر است

اردکانیان گفت: در زمینه انتخاب نیروی انسانی در عرصه مدیریت آب و انرژی باید دقت بیشتری صورت گیرد.

انتخاب نیروی انسانی در حوزه اب و انرژی نیازمند دقت بیشتر استبه گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی باشگاه خبرنگاران جوان، رضا اردکانیان وزیر نیرو در مراسم جشنواره پژوهش و فناوری وزارت نیرو با اشاره به اهمیت آب و برق در جامعه اظهار کرد: با توجه به محدویت منابع آب و انرژی و افزایش مصرف در کشور نیاز است با استفاده از علم، تجربه و پژوهش زمینه بهینه‌سازی مصرف را فراهم کرد.

وزیر نیرو افزود: پژوهشگری باید اساس خود را بر مدیریت و بهره گیری از فرصت‌ها بنا کند و همزمان ارزش آب و برق را لحاظ کند.

به گفته وی؛ با تمرین بیشتر باید هر طرحی را در زمان خود به پایان رساند و ارزیابی صحیحی را از عملکرد خودمان داشته باشیم.

وی ادامه داد: استفاده از ظرفیت‌ها و استعداد‌ها و وسواس در زمینه انتخاب بهترین‌ها در مقوله نیروی انسانی می‌تواند کمک شایانی به انجام امور داشته باشد.

اردکانیان با بیان اینکه سهل‌انگاری در انتخاب نیروی انسانی نقش مخربی دارد، اظهار کرد: در زمینه انتخاب نیروی انسانی در عرصه مدیریت آب و برق باید دقت بیشتری صورت گیرد.

به گفته وی؛ ساختار مناسب را بعد از منابع نیروی انسانی از جمله اصلی‌ترین مقوله‌ها بر تاثیرگذاری کیفیت انجام کار در حوزه پژوهش و تحقیق دانست.

وی ادامه داد: تحقیق و پژوهش تضمین کافی برای اصلاح ساختار است که امیدواریم به این مقوله توجه ویژه‌ای شود.

اردکانیان تصریح کرد: باید منابع مالی مورد نیاز برای توسعه پژوهش تدارک دیده شود و چارچوب قانونی و مقرارت موضوعی پرداخته شود.

وزیر نیرو گفت: نتیجه کار پژوهش منجر به ارائه بهتر به لحاظ کیفیت و هزینه مناسب‌تر به مردم خواهد شد با این پیش شرط که راهکار قانونی لازم را فراهم کنیم.

وی ادامه داد: برای توسعه فعالیت‌ها باید روی کیفیت و قیمت تمام شده محصول و تأثیرگذاری آن تأکید کنیم که این موضوع انتظار مصرف کننده را برآورده خواهد کرد.

اردکانیان در پایان گفت: بدون ارتباط مستقیم با فعالیت‌های پژوهشی نمی‌توان در جهت توسعه مرز‌های دانش حرکت کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار