گازوئیل قاچاق در پوشش قیر

۱۸ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در پوشش محموله قیر در عسلویه کشف شد.

گازوئیل قاچاق در پوشش قیربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر گفت: یک دستگاه تانکر حامل ۱۸ هزار لیتر سوخت گازوئیل قاچاق در پوشش محموله قیر در شهرستان عسلویه توقیف شد.

سرهنگ جوشن سهرابی افزود: ماموران پلیس آگاهی عسلویه با کنترل خودرو‌های عبوری یک دستگاه کامیون کشنده تریلر ویژه حمل قیر را که در حال انتقال محموله گازوئیل قاچاق به این شهرستان  بود، متوقف کردند.

وی بیان کرد: راننده کامیون با توجه به تغییر ظاهر تانکر در پوشش حمل قیر اطمینان داشت پلیس متوجه محموله گازوئیل نمی‌‎شود و با اظهارات خود قصد فریب ماموران را داشت، که موفق نشد.

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر ادامه داد: ماموران پلیس با استقرار در محور‌های مواصلاتی، کامیون حامل سوخت قاچاق را که از قبل شناسایی شده بود متوقف کردند و در بازرسی از آن ۱۸ هزار لیتر گازوئیل قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال کشف کردند.

سرهنگ سهرابی با اشاره به دستگیری راننده این کامیون، گفت: وی به صورت غیرقانونی محموله گازوئیل را در شهرستان دشتستان بارگیری کرده بود و قصد داشت از مسیر شهرستان عسلویه به خارج از کشور قاچاق کند.

انتهای پیام/ک

کشف ۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در عسلویه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.