دوشنبه 26 آذرماه؛

قطع گاز بخشی از مرکز شهر اهواز و ملاشیه

رییس روابط عمومی شرکت گاز خوزستان از قطع جریان گاز برخی از نقاط مرکزی شهر اهواز و منطقه ملاشیه در روز دوشنبه 26 آذر خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حسنعلی کلانتریان، رییس روابط عمومی شرکت گاز خوزستان گفت: در ادامه عملیات تعمیراتی تاسیسات و خطوط شهری، جریان گاز منطقه مرکز شهر اهواز از خیابان عظیم تا کافی حد فاصل خیابان ادهم تا سیمتری در روز دوشنبه 26 آذر از ساعت 7 صبح تا 18 قطع خواهد شد.

وی تصریح کرد: همچنین جریان گاز منطقه ملاشیه، خیابان های 16 تا 20 حد فاصل فرعی دوم تا چهارم در روز دوشنبه 26 آذر از ساعت 10 صبح تا 22 همان روز قطع می گردد.

کلانتریان اذعان داشت: افزایش حجم عملیات تعمیر اضطراری خطوط و شبکه گاز رسانی شهری اهواز در راستای پیشگیری از قطع بدون برنامه در ایام سرد پاییز و زمستان انجام می شود.

رییس روابط عمومی شرکت گاز خوزستان اظهار کرد: از مشترکان این مناطق خواسته می شود در مدت زمان قطع گاز از دستکاری رگولاتور و کنتور گاز منازل و اماکن خودداری نمایند.

این مقام مسئول در ادامه افزود: بر اساس اصول ایمنی باید شیرهای مصرفی داخلی منازل تا زمان وصل مجدد گاز و تحویل آن توسط ماموران پست امداد 194 به حالت بسته نگهداری شود.

انتهای پیام/گ

گاز در اهواز قطع می شود

برچسب ها: قطع گاز ، شرکت گاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.