مدیرکل هواشناسی خوزستان پیش بینی کرد؛

افزایش ابر و بارش باران در خوزستان/هشدار نسبت به آبگرفتگی معابر

مدیرکل هواشناسی خوزستان از افزایش ابر، وقوع رگبار باران و وزش باد قابل ملاحظه از فردا دوشنبه 26 آذرماه در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد سبزه‌زاری مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: از اواسط فردا، دوشنبه تا اواسط روز سه‌شنبه هفته جاری با استقرار سامانه ناپایدار روی استان، انتظار افزایش ابر، رگبار باران، رعد و برق و وزش باد قابل ملاحظه تا نسبتا شدید را خواهیم داشت، ضمن اینکه در برخی نقاط آبگرفتگی معابر دور از انتظار نیست.

وی بارش در ارتفاعات را به شکل برف و خلیج فارس را مواج پیش بینی کرد.

سبزه زاری با اشاره به کاهش دما در استان خوزستان اذعان داشت: طی ۲۴ ساعت گذشته دما در شهرهای بهبهان و ایذه ۵ درجه، بستان، دهدز و ایستگاه کشاورزی اهواز ۶ درجه، اهواز ۷ درجه، هندیجان، آبادان، رامهرمز، لالی گتوند و مسجدسلیمان ۸ درجه و در ماهشهر، دزفول، امیدیه، شوشتر و در شادگان ۹ درجه گزارش شده است.

مدیرکل هواشناسی خوزستان تصریح کرد: طی این مدت دما در دیگر شهرهای خوزستان بیش از ۱۰ درجه بوده است و هیچ شهری نیز دمای زیر صفر درجه را تجربه نکرده است.

وی اظهار داشت: در ۲۴ ساعت آینده نیز دمای هوا تغییر چندانی نخواهد داشت و احتمالا یک درجه کاهش می‌یابد.

مدیرکل هواشناسی خوزستان در ادامه افزود: در شبانه‌روز گذشته بهبهان و شوش با ۲۲ درجه سانتیگراد و بهبهان با ۵ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان خوزستان بودند و تغییرات دمای هوای امروز اهواز نیز بین ۸ تا ۲۰ درجه سانتی‌گراد در نوسان خواهد بود.

انتهای پیام/گ

گزارش هواشناسی در خوزستان

برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار