معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت

ممنوعیت صدور مجوز تاکسی تلفنی در یاسوج

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ساخت و سازهای غیر مجاز در اولویت پیشگیری از تخلفات شهری مرکز استان باشد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ،  عزیز فیلی در نشست شورای ترافیک کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اجرای طرح ویژه ترافیک زمستانی از امروز در تمامی محورهای مواصلاتی استان اظهار داشت: باید تجهیزات به صورت دقیق بررسی و نیروها با آمادگی کامل در تمام معابر مستقر باشند.

وی با اشاره به اینکه مقرر شد پل سوم بشار به لحاظ ترافیکی و ایمن سازی در اختیار شهرداری یاسوج قرار گیرد، عنوان کرد: شهرداری یاسوج پیگیری‌های لازم را در این خصوص انجام داده و نسبت به تهیه طرح جامع حمل و نقل ترافیک برای روان سازی ترافیک در محورهای درون شهری اقدام کند.

فیلی با تاکید بر اینکه شهرداری یاسوج باید از هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز در حریم راه های شهر جلوگیری کند، ادامه داد: هم اکنون تعادل بین تعداد تاکسی‌ها و جمعیت شهر یاسوج وجود دارد و تا اطلاع ثانوی از صدور مجوز تاکسی تلفنی در مرکز استان خودداری شود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای برای تامین روشنایی مسیر سمغان به دهدشت و ایمن سازی و روان سازی این مسیر اقدام کند.

فیلی افزود: همچنین شهرداری دهدشت در خصوص ایمن سازی معابر نسبت به نصب علائم هشداردهنده، خط کشی جلوی مدارس و نصب سرعتکاه اقدامات لازم را انجام دهد.

وی تاکید کرد: راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نسبت به ایمن سازی محور یاسوج_ اقلید به ویژه در محور تنگ مهریان در اسرع وقت اقدام کند.

انتهای پیام/غ

شهرداری از ساخت و سازهای غیرمجاز جلوگیری کند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.