کی روش، پسر برانکو را به ترکیب اصلی بازگرداند

فرشاد احمدزاده پس از شش بازی سرانجام در ترکیب اصلی شلانسک وروتسلاو به میدان رفت و ۷۰ دقیقه بازی کرد.

دعوت کی روش، پسر برانکو را به ترکیب شلانسک بازگرداندبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران هفته گذشته فهرست ابتدایی و ۳۵ نفره تیم ملی فوتبال ایران را برای حضور در جام ملتهای آسیا اعلام کرد که در این فهرست یک نام بیش از حد جلب توجه می کرد.

قرار گرفتن نام فرشاد احمدزاده، هافبک فصل گذشته پرسپولیس که ابتدای فصل جاری به تیم شلانسک وروتسلاو لهستان ملحق شد در فهرست کی روش نخستین دعوت او به تیم ملی با وجود اینکه پسر برانکو (لقب احمدزاده) در هفته های اخیر عملکرد خوبی در ترکیب تیمش نداشته و انتقادات زیادی علیه او مطرح شده است تعجب همگان را برانگیخت و بار دیگر فرضیه تمایل کی روش به بازیکنان لژیونر نسبت به بازیکنان لیگ برتری را قوت بخشید.

وضعیت احمدزاده در لیگ اکستراکلاسا به شکلی است که در روزهای اخیر اخبار زیادی درباره احتمال دیپورت او از لهستان به ایران منتشر شده است، اما نکته عجیب اینجاست که فرشاد بلافاصله پس از قرار گرفتن در فهرست کی روش پس از ۶ بازی سرانجام در ترکیب اصلی تیم شلانسک وروتسلاو به میدان رفت و حتی در دقیقه ۲۷ دیدار با کورونا با ارسال ضربه ایستگاهی مقدمات به ثمر رسیدن تک گل تیمش در دیداری که با تساوی یک بر یک به اتمام رسید فراهم کرد.

احمدزاده که در دقیقه ۵۸ بازی تیمش با بیاتوویا بیتوف که با برتری سه بر صفر شاگردان تادئوژ پاولوفسکی (سرمربی شلانسک) همراه شد جای خود را به ماتئوژ رادکی داد در دیدارهای شلانسک وروتسلاو مقابل تیم های لژیا گدانسک و ویسلاپلوک در مجموع ۴۲ دقیقه بازی کرد و برابر تیم های لخ پوزنان، میدژ لژنیکا، کراکوویا،گورنیک زابرزه یک دقیقه هم در زمین حضور نیافت.

با این وجود احمدزاده در بازی با کورونا ۷۰ دقیقه بازی کرد و در این لحظه جای خود را به دامیان گاسکا داد.

شلانسک وروتسلاو با تساوی در آخرین بازی خود با ۱۸ امتیاز از ۱۹ دیدار در جایگاه چهاردهمی جدول ۱۶ تیمی قرار گرفته است. این درحالی است که احمدزاده با ۱۳ بازی در لیگ اکستراکلاسا آمار یک گل و ۲ پاس گل را ثبت کرده است.


بیشتر بخوانید:

کی روش اسامی ۲۱ بازیکن را برای اردوی تیم ملی در قطر اعلام کرد

فهرست نهایی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت‌های آسیا

کنایه فردوسی پور به دعوت شدن احمدزاده به تیم ملی


انتهای پیام/

کی روش زمینه ساز حضور احمدزاده در ترکیب شلانسک شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.