"گیلارلو" بعد از سال‌ها بلاتکلیفی به بهره‌برداری رسید

بعد از سال‌ها بلاتکلیفی در عملیاتی شدن پروژه گیلارلوی گرمی طرح جامع گردشگری این منطقه به عنوان بزرگترین پروژه گردشگری به بهره‌برداری رسید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،فرماندار شهرستان گرمی در مراسم رونمایی از یک طرح تحول آفرین در گرمی اظهار کرد: با توجه به قابلیت و توانمندی شهرستان گرمی از حیث گردشگری تمام تلاش ما بر این است تا این بخش تحول آفرین را در گرمی احیا کرده و بستر بهره‌برداری از آن را فراهم کنیم.

ابراهیم امامی گفت: با توجه به تاکیدات استاندار اردبیل در سرعت دادن به اجرای پروژه‌های گردشگری بر مبنای مطالعات انجام شده ما طرح جامع گردشگری گیلارلو را متناسب با شرایط منطقه فراهم کردیم تا با مشارکت بخش خصوصی زمینه اجرایی شدن این پروژه‌ها فراهم آید.

وی گفت: قرار است در ۱۵۰ هکتار این طرح جامع عملیاتی شود که در این زمینه سه مشاور طرح انتخاب شده تا کار‌های خودشان را آغاز کنند که در مناطق اطراف گیلارلو قرار است تاسیسات گردشگری با تنوع خاص و براساس موقعیت جغرافیایی به وجود آید.

فرماندار شهرستان گرمی بیان کرد: شهرداری گرمی در قالب ۶ بسته سرمایه‌گذاری پروژه‌های خود را به سرمایه‌گذاران و فعالان بخش خصوصی ارائه کرده تا براساس فراخوان انجام شده این پروژه‌ها متناسب با کارکرد فرهنگی، اقلیمی و اجتماعی منطقه عملیاتی شود.

امامی شهرستان گرمی را پیشانی توسعه گردشگری استان در محدوده شمال بیان کرد و افزود: ما امیدواریم با فراهم کردن زیرساخت‌ها بتوانیم سرمایه‌گذاری‌های کلانی را در منطقه نمونه گردشگری گیلارلو شاهد باشیم تا زییایی‌های منطقه بیش از گذشته نمود و عینیت پیدا کند.

وی گفت: افزایش توان سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری به رونق اشتغال و تحول در منطقه کمک خواهد کرد و ما روز به روز بستر تحول و تحرک جدی‌تر را در منطقه شاهد خواهیم بود.

 

انتهای پیام/ی

 

اجرای طرح گردشگری در گرمی

برچسب ها: محیط زیست ، حیات وحش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.