یکی از راه‌های رشد و توسعه شهری احیاء موقوفات است

شهردار ایجرود گفت: یکی از راه‌های رشد و توسعه شهری احیاء موقوفات است

یکی از راه‌های رشد و توسعه شهری احیاء موقوفات استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،محمود کلانتری شهردار ایجرود در جلسه با روابط عمومی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان زنجان با بیان اینکه توسعه و پیشرفت شهری با همبستگی تمامی سازمان‌های خدمت رسان امکان پذیر است، گفت: یکی از راه‌های رشد و توسعه شهری احیاء موقوفات است که در این زمینه می‌توان با تعامل و همکاری بهتر در راستای حفظ و احیاء موقوفات قدم‌های محکمی را برداشت.
 
محمود کلانتری در جلسه با روابط عمومی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان زنجان که با هیات همراه صبح امروز در دفتر ایشان برگزار شد با بیان اینکه توسعه و پیشرفت شهری با همبستگی تمامی سازمان‌های خدمت رسان امکان پذیر است، افزود: یکی از راه‌های رشد و توسعه شهری احیاء موقوفات است که در این زمینه می‌توان با تعامل و همکاری بهتر در راستای حفظ و احیاء موقوفات قدم‌های محکمی را برداشت.

وی با بیان این مطلب که با توجه به اشتراکات بین مجموعه مدیریت شهری بعنوان یک نهاد عام المنفعه و وقف، می‌توان از همکاری‌های تنگاتنگ برای احداث پروژه‌های متفاوت استفاده کرد، ابراز داشت: وظیفه تمامی مسئولان جمهوری اسلامی حفظ و حراست از سیره انبیا و امامان است.

شهردار ایجرود با اشاره به اینکه تعاملات اوقاف و مدیریت شهری باعث تسریع در روند توسعه شهر با معیار‌های ایرانی و اسلامی می‌شود، اظهار داشت: ترویج فرهنگ انبیا و اولیای الهی از وظایف مهم و اساسی مسئولان نظام است.

کلانتری با بیان اینکه امیدواریم همکاری و توسعه تعاملات بین این دو سازمان در راستای توسعه شهری موثر باشد، عنوان داشت: از هیچ کوشش و تلاشی در راستای همکاری با اوقاف و امور خیریه دریغ نخواهیم کرد.

شهرداری ایجرود آمادگی لازم را جهت تیلغات شهری و برنامه‌های مشارکتی تا این سنت حسنه از یاد نرود تا موقوفات این شهرستان را به مردم معرفی کنیم

وی خاطر نشان کرد:اعضای شورای شهر و شهرداری شهر ایجرود بین مردم تاثیر گذار‌تر هستن که با همکاری بتوانیم مردم را از ثمره وقف آشنا کنیم دیگر این که فرهنگ سازی ریشه در بین مردم جهت تبلیغ ترویج فرهنگ وقف صورت گیرد دهیاران شورا‌ها می‌توان کمک حال اوقاف در راستای احقاق موقوفات باشند
انتهای پیام/ن
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.