کمالی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبرداد؛

جزییات جدیدی از تصویب مواد طرح پارلمان اصلاحات/برگزاری جلسه کمیته سیاسی شورای هماهنگی در پنج‌شنبه هفته جاری

رئیس کمیته سیاسی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات درباره مواد مصوب در کمیته سیاسی شورای هماهنگی برای پارلمان اصلاحات گفت: مواد مصوب مربوط به ضوابط و وظایف مجمع اصلاحات و شورای مرکزی است.


جزییات جدیدی از تصویب مواد پارلمان اصلاحات/برگزاری جلسه کمیته سیاسی در پنج‌شنبه هفته جاریحسین کمالی، رئیس کمیته سیاسی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره جزئیات جلسه روز گذشته کمیته سیاسی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات گفت: در کمیته سیاسی شورای هماهنگی بحث پارلمان اصلاحات مطرح و چند ماده از آن به تصویب رسید.

رئیس کمیته سیاسی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات افزود: مواد مصوب در کمیته سیاسی، در شورای هماهنگی نیز به تصویب رسید و موضوع تعامل با سیستم‌های درونی مانند شورای عالی سیاستگذاری و بحث‌های شورای هماهنگی درباره پارلمان اصلاحات از موضوعات مطرح شده در کمیته سیاسی بود که در این خصوص تصمیمات جدیدی برای نوع فعالیت‌های کمیته سیاسی اتخاذ شد.

وی در مورد مواد مصوب در کمیته سیاسی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات برای پارلمان اصلاحات تصریح کرد: مواد مصوب در این جلسه مربوط به مجمع اصلاحات، شورای مرکزی، ضوابط و وظایف آن‌هاست که تصویب شد.

کمالی با اشاره به اینکه پارلمان اصلاحات نهاد بالادستی اصلاح‌طلبان است، خاطرنشان کرد: مراحل تصویب پارلمان اصلاحات در حال انجام است که به همین منظور جلسه آینده کمیته سیاسی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در روز پنج‌شنبه (۲۹ آذر ماه) در دفتر حزب اسلامی کار برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار