برگزاری نمایشگاه صنایع دستی یلدایی در لنگرود

نمایشگاه صنایع دستی یلدایی با عنوان شب عاشقان بی دل در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنگرود برپاشده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سهراب مقدسی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنگرود گفت: به مناسبت فرا رسیدن شب یلدا نمایشگاه صنایع دستی یلدایی با عنوان شب عاشقان بی دل در این اداره برگزارشده است.

وی با بیان اینکه، این نمایشگاه ازسوی بانوان هنرمند لنگرودی برگزارشده است، افزود: نمایشگاه صنایع دستی یلدا تا اول دی ماه ادامه دارد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنگرود گفت: در این نمایشگاه ١٥ هنرمند آثار خود در زمینه‌های لباس محلی، حصیر بافی، کنف کاری، زیورآلات، کار با چوب، گل و گیاه، محصولات آشپزخانه و شمع و ظروف تزئینی را به معرض نمایش عموم گذاشته اند.

سهراب مقدسی با اشاره به اینکه، شب یلدا از شب‌های به یاد ماندنی ایرانیان است، افزود: علاقمندان می‌توانندبرای دیدن از این نمایشگاه، همه روزه ازساعت ٩ تا ۱۹ به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنگرود مراجعه کنند.

وی به سنت‌ها و آداب و رسوم شب یلدا اشاره کرد و گفت:دربلندترین شب سال ایرانیان سفره‌هایی را برای شادی و مبارزه با سرما می‌گشایند.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنگرود تصریح کرد:نمایشگاه شب عاشقان بی دل با مجوز میراث فرهنگی و صنایع گردشگری وهمکاری این اداره برگزارشده است.

 

انتهای پیام / ق

برپایی نمایشگاه صنایع دستی  در لنگرود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.