معاون استاندار اردبیل؛

تسهیلات برای ایجاد جایگاه های سوخت جدید در اردبیل اعطا می شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل گفت:با توجه به اینکه جانمایی جایگاه های سوخت در استان احصا شده و تسهیلات مورد نیاز برای ایجاد جایگاه های جدید اعطا می شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،  بهمن حسین زاده، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل در جلسه با اعضای انجمن صنفی جایگاه داران سوخت استان اردبیل اظهار کرد: مشکلات  و موانع موجود در جایگاه های سوخت با دستگاه های اجرایی باید مرتفع شود.

 وی با اشاره به اینکه شهرداری ها و سازمان تامین اجتماعی باید همکاری لازم را با این بخش داشته باشد گفت: در آینده نزدیک جهت حل موانع موجود با حضور مدیرعامل شرکت نفت، شهردارها و رییس سازمان تامین اجتماعی استان با میزبانی شرکت نفت برگزار می شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل بیان کرد: در راه های مواصلاتی جهت ایجاد و توسعه جایگاه های جدید اعتبار لازم است و تسهیلات لازم با ارایه راهکارهای مفید باید از منابع ذیصلاح  تامین شود.

حسین زاده افزود: جایگاه داران با تلاش شبانه روزی و ارایه خدمات موثر باعث تداوم جریان حمل و نقل در شریان های اصلی کشور می شوند.

در این جلسه مشکل نماینده انجمن صنفی جایگاه داران نیز مشکلات و موانع موجود در این بخش از حوزه خدمات ارایه دادند. 

انتهای پیام/ح

ایجاد جایگاه سوخت در اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار