ابراهیمی: حس و حال جام جهانی با بقیه رقابت‌ها فرق می‌کند / بازی‌های سختی را پیش رو داریم

هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: بازی‌های سختی را پیش رو داریم و تیم‌هایی مثل ژاپن، استرالیا و کره جنوبی جز مدعیان قهرمانی هستند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امید ابراهیمی بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان در جمع خبرنگاران درباره رقابت های جام ملت های آسیا 2019 امارات و شانس قهرمانی تیم ملی کشورمان برای قهرمانی در این مسابقات اظهار کرد: برای حضور در جام ملت های آسیا در کشور قطر اردو برگزار می کنیم و فکر کنم چند بازی دوستانه هم در این کشور برگزار کنیم و امیدوارم بتوانیم تمرینات خوبی را در این کشور انجام دهیم.

او در ادامه افزود: بازی های خیلی سختی را در این مسابقات پیش رو داریم ولی  تیم ملی کشورمان پتانسیل خوبی دارد و انتظاراتی  از آن می رود  ، امیدوارم قهرمان این رقابت ها شویم و هدفی جز این در بین بازیکنان و کادرفنی تیم ملی نیست.

حس و حال جام جهانی با بقیه رقابت ها فرق می کند

ابراهیمی درباره مراسم بدرقه تیم ملی گفت: حس و حال جام جهانی با بقیه رقابت ها فرق می کند اما ارزش جام ملت های آسیا کمتر از جام جهانی هم نیست و اینکه انتظارات از تیم ملی خیلی بالا است و مسئولان باید بیشتر به فکر تیم ملی باشند.

او در خصوص سایر حریفان ایران در جام ملت های آسیا تصریح کرد: قطعا اعضای  کادرفنی تیم ملی تمامی تیم ها را به خوبی آنالیز کرده اند و از امروز تا قبل از نخستین بازی خود مطمئنا هر روز از شرایط رقیبانمان مطلع خواهیم شد و همان طور که گفتم کار راحتی در این مسابقات نداریم.

بازیکن الاهلی قطر تیم های مدعی جام ملت های آسیا را بیان کرد: تیم های زیادی مدعی قهرمانی این رقابت ها هستند از جمله استرالیا، ژاپن، کره جنوبی و کشورهای عربی مانند عربستان، قطر، امارات تیم های خوبی را برای این مسابقات دارند و کار راحتی نداریم اما پتانسیل تیم ملی بالاتر از این حرف ها است.

در این چند سال اخیر وضع به همین شکل بوده است و خیلی از بازی های که قرار بود بازی کنیم به دلایلی انجام نشده است ولی قبل از جام ملت ها باید چند بازی برگزار کنیم و امیدوارم با تلاشی که انجام می دهیم در این رقابت ها موفق ظاهر شویم.


بیشتر بخوانید:

دژاگه: بازی کردن با تیم های عربی سخت است/ما برای پیراهن و پرچم کشورمان می جنگیم

کی روش:منظور من از بی احترامی به تیم ملی وزیر ورزش است/توقع جشن و مراسم ندریم فقط احترام بگذارند/همه بازیکنان برای فهرست نهایی شانس یکسان دارند

تیم ملی فوتبال هواپیما پیدا کرد


انتهای پیام/

اظهارات امید ابراهیمی پیش از سفر تیم ملی به قطر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار