همبستگی کاربران برای روایت شهادت مظلومانه کودک ۱۰ ساله یمنی +تصاویر

فعالان فضای مجازی در تلاش هستند تا برای حمایت از ملت یمن کمپینی مجازی به راه انداخته و در روز چهارشنبه ساعت 18 متحد شوند و هشتگی را داغ نمایند.

سازماندهی کمپین مجازی برای بازگو کردن شهادت مظلومانه کودکی 10 ساله یمنی +تصویربه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بیش از سه سال است که یمن در جریان نبرد با ائتلاف نظامی به سرکردگی عربستان سعودی مقاومت می‌کند. در تمام مدت این حمله نظامی، یمن در محاصره بود و امکان کمک‌رسانی به آن‌ها بسیار سخت بود. آل‌سعود از طرفی مردم یمن را از غذا، دارو و ملزومات حیاتی محروم کرده و از سوی دیگر با قوی‌ترین و بدترین نوع سلاح‌ها به کشتار آن‌ها می‌پردازد.

امروز در فضای مجازی اطلاعیه‌ای به اشتراک گذاشته شد مبنی بر اینکه قرار است فعالان فضای مجازی کمپینی برای حمایت از مردم یمن به راه بیندازند. طراحان این کمپین با محور قرار دادن شهادت کودک 10 ساله یمنی بنام «حماس عبدالعامی» قرار است این کمپین را هدایت و حمایت کنند. در این اطلاعیه از کاربران خواسته شده در روز چهارشنبه رأس ساعت 18 هشتگ‌های اعلامی را داغ کنند تا مظلومیت ملت یمن را فریاد بزنند.

در متن این اطلاعیه آمده است:

هفته گذشته کودکی 10 ساله بنام «حماس عبدالعامی» به قصد تأمین آب شرب برای خانواده به سمت مخازن آب تعبیه شده برای عموم مردم حرکت می‌کند که تک‌تیرانداز سعودی این کودک یمنی را از ناحیه سر هدف می‌گیرد و به شهادت می‌رساند. روز پنجشنبه این هفته بنابر ابتکار سازمان ملل(!) بنام روز همبستگی جهانی نامگذاری شده است. حال سؤال ما اینجاست این چه همبستگی جهانی است که کودک 10 ساله ای در جستجوی آب باید توسط وحوش سعودی اینطور به شهادت برسد. نقش سازمان ملل در رخ دادن این جنایت‌ها چیست و چرا هیچ اقدامی برای یاری رساندن به مظلومان یمن نمی‌کند؟ شاید دلارهای سعودی جای قاتل و مقتول را عوض می کند! اما اینک تمامی اکانت‌های انقلابی دست در دست هم می‌دهند تا جنایتکار رسوا شود. خروش انقلابی ما دلگرمی مجاهدان یمنی است. همه با هم در روز چهارشنبه راس ساعت 18 در هشتک‌های اعلامی حضور بهم می رسانیم تا علاوه بر فریاد زدن مظلومیت ملت یمن، از خداوند منان طلب تعجیل فرج امام زمانمان را داشته باشیم.

سازماندهی کمپین مجازی برای بازگو کردن شهادت مظلومانه کودکی 10 ساله یمنی +تصویر

محور های عملیاتی این کمپین:

1- بازگو کردن شهادت مظلومانه حماس عبدالعامی

2- انتقاد به سازمان ملل متحد در شعاری عمل کردن و گاهاً حمایت از تروریست ها

3-زیر سؤال بردن روز همبستگی جهانی

4- تخریب رژیم تروریستی آل سعود

سازماندهی کمپین مجازی برای بازگو کردن شهادت مظلومانه کودکی 10 ساله یمنی +تصویر

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۷ ۲۷ آذر ۱۳۹۷
بی زحمت کمپینی برای فرزاندان ایران بر پا کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۵ ۲۷ آذر ۱۳۹۷
تمام قوانین فقط برای کشورهای دیگر است نه برای خودشان یا طرف دارهای انها ملتها باید به داد هم برسند از دست قوانین بین المللی کاری بر می اید.
آخرین اخبار