مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل به ضرورت تعریف سازو کار ارائه آمار گردشگران استان و رفع مشکلات این حوزه تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل ظهر امروز در جلسه هم اندیشی با کارکنان معاونت گردشگری استان اردبیل تصریح کرد: متاسفانه از گذشته با ضعف ارائه آمار در بخش گردشگران مواجه هستیم.

وی اضافه کرد: ارائه آمارهای غیرواقع به هیچ عنوان مورد قبول نیست و باید با تعریف سازو کار مناسب آمارهای منطبق با واقعیت ارائه شود.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل تاکید کرد: آمار اساس برنامه ریزی ها در حوزه سرمایه گذاری، ارائه خدمات و اجرای برنامه های توسعه محور صنایع دستی و گردشگری است و نمی توان با استناد به اعداد و ارقام نادرست نسبت به برنامه ریزی اقدام کرد.

به گفته فلاحی سازو کار ارائه آمار باید با توجه به چند جبهه انجام شود که شامل بازدید از موزه ها و پایگاهها، مراکز اقامتی، اصناف و با بهره گیری از توان و ظرفیت دانشگاه ها است.

وی تاکید کرد: متاسفانه خلا آماری یکی از مشکلات اداره کل میراث فرهنگی استان است و انتظار می رود سایر دستگاه های اجرایی نیز در احصا آمارها مشارکت داشته باشند؛ چراکه این مهم به تنهایی در توان یک دستگاه اجرایی نیست.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل افزود: با تعریف سازو کار و تجمیع توان دستگاه های متولی امیدواریم بتوانیم شیوه صحیحی تعریف کرده و در حل مشکل سایر استان ها نیز اقدام کنیم.

انتهای پیام/ح

ارائه آمارهای غیرواقع به هیچ عنوان مورد قبول نیست

برچسب ها: گردشگران ، آمار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.