برگزاری نمایشگاه «زندگی با طعم مهارت» در مجتمع مطبوعاتی اصفهان

معاون فرهنگی اداره کل فنی و حرفه ای استان اصفهان گفت : نمایشگاه «زندگی با طعم مهارت» با برپایی ۳۰ غرفه از دستاورد های بانوان آموزش دیده در مجتمع فرهنگی مطبوعاتی اصفهان برگزار می شود.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،عباس مهدویان معاون فرهنگی اداره کل فنی و حرفه ای استان اصفهان امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه حول محور برگزاری نمایشگاه «زندگی با طعم مهارت» اظهار کرد : مردم ما آن گونه که باید با آموزش های مهارتی آشنایی ندارند و راه و روش کسب و کار را نمی دانند ، بر این اساس اداره کل فنی حرفه  ای استان اصفهان با جدیت به دنبال اطلاع رسانی در بحث آموزش های مهارتی است.

 وی با بیان اینکه ۷۵ درصد از دوره های آموزشی فنی و حرفه ای شامل کسب مهارت است ، ادامه داد : آموزشگاه های فنی حرفه ای خدمات خوبی را در اختیار شهروندان قرار می دهد تا با آموزش مهارت های مختلفی بتوانند در وهله های مختلف زندگی خود به شکل توانمندتری وارد عمل شوند.

معاون فرهنگی آموزشی اداره کل فنی و حرفه ای استان اصفهان با اشاره به برگزاری نمایشگاه «زندگی با طعم مهارت» در مجتمع فرهنگی مطبوعاتی استان اصفهان ،تصریح کرد : برگزاری این قبیل نمایشگاه ها می تواند کمک بزرگی در راستای آشنایی شهروندان با کلاس های فنی حرفه ای باشد.

مهدویان افزود : در این نمایشگاه آثار بانوان آموزش دیده در مراکز فنی حرفه ای است و امکان اینکه به این افراد مجوز اشتغال در منزل داده شود نیز وجود  دارد.

به گفته وی ، این نمایشگاه ۳۰ غرفه  دارد و در کنار برگزاری نمایشگاه ، دوره های یک  ساعته آموزشی برای بازدید کنندگان برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی  آموزشی اداره کل فنی و حرفه ای استان اصفهان با اشاره به اینکه در نظر داریم آموزش های خود را طبق استاندار های موجود انجام دهیم ، بیان داشت : اداره کل فنی و حرفه استان اصفهان در زمینه منابع انسانی و بازسازی تجهیزات با کمبود بودجه مواجه است ، بر این اساس اگر  بخش خصوصی مشارکت های لازم را با ما داشته باشد می توانیم کلاس های آموزشی را به خوبی تجهیز کنیم.

مهدویان با اشاره به تعداد عنوان های آموزشی در آموزشکده های فنی و حرفه ای استان اصفهان گفت : ۵۰ عنوان حرفه آموزشی جدید به دیگر کلاس های آموزشی وارد کرده ایم که با استاندارهای لازم  به علاقه مندان آموزش داده می شود.

انتهای پیام/م

برگزاری نمایشگاه «زندگی با طعم مهارت» برای آشنایی شهروندان با کلاس های فنی و حرفه ای

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.