همایش مسجد طراز سنگرپاسداری از انقلاب اسلامی

همایش استانی تحقق مسجد طراز، سنگر پاسداری از انقلاب اسلامی ۲۸ اذرماه در شیراز برگزار می‌شود.

همایش مسجد طراز سنگرپاسداری از انقلاب اسلامیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ پاسدار مجتبی اسفندیاری معاون دانش و پژوهش سپاه فجر استان فارس گفت: با تشکیل کمیته برنامه ریزی و ستاد برگزاری همایش و نیز پس از ارائه فراخوان، ۱۳۵ مقاله به دبیرخانه همایش تحقق «مسجد طراز، سنگرپاسداری از انقلاب اسلامی» ارسال و از سوی داواران مورد بررسی قرارگرفته است.

وی با اشاره به اینکه این همایش ۲۸ آذرماه برگزار می‌شود، افزود: از تعداد مقاله‌های ارسالی و برگزیده ۳ مقاله به شکل شفاهی ارائه و نیز علاوه بر تقدیر از مقاله‌های برتر به ۲۳ نفر از فرهیتخگان در مراسمی تقدیر می‌شود.

اسفندیاری ادامه داد: در پایان همایش مقاله‌های برگزیده به گونه‌ای کاربردی جمع‌آوری و برای استفاده بهینه در اختیار سازمان بسیج مساجد و محلات سپاه فجر قرار می‌گیرد.

معاون دانش و پژوهش سپاه فجر فارس تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درهفته پایانی آذرماه به عنوان هفته پژوهش برنامه‌های متعدد فرهنگی، علمی و پژوهشی و نیز نمایشگاه دستاورد‌های علمی و تحقیقاتی را برگزار می‌کند.

اسفندیاری با اشاره به اینکه معاونت دانش و پژوهش سپاه درسال ۸۹ درراستای تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی برای رسیدن به خود کفایی، علمی، پژوهشی و تحقیقاتی آغاز به کار کرده است، افزود: این معاونت در استان فارس نیز از سال ۹۰ به طوررسمی با رویکرد ایجاد محیطی پر جاذبه درقالب شکوفایی استعداد‌های درون سازمانی پژوهشی و دانش بنیان با همکاری دانشگاه به فعالیت علمی پرداخته است.

وی گفت: معاونت دانش و پژوهش سپاه فجر برای رسیدن به تحقق فرامین مقام معظم رهبری از تمام ظرفیت و توان علمی و پروهشی خود استفاده کرده و در این راستا به موفقیت‌هایی نیز دست یافته‌است.
انتهای پیام/م

جشنواره " تحقق مسجد طراز، سنگر پاسداری انقلاب اسلامی"

برچسب ها: سپاه ، انقلاب اسلامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.