دبیر جشنوراه ایران ساخت به باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد؛

پرونده داوری جشنواره ایران ساخت بسته شد/ برگزیدگان ۸ دی معرفی می‌شوند

کرمی گفت: داوری آثار واصله به جشنوراه ایران ساخت به اتمام رسید و برندگان ۸ دی ماه مشخص می‌شوند

پرونده داوری جشنواره ایران ساخت بسته شد/ برگزیدگان ۸ دی معرفی می‌شوندپرویز کرمی دبیر جشنواره ایران ساخت در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه فن‌آوری‌ گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان،  با بیان اینکه پرونده داوری آثار جشنوراه به پایان رسید اظهار کرد: کار داوری جشنواره ایران ساخت به پایان رسید و در مجموع ۲۸۴۶ اثر به دبیرخانه جشنواره رسید.

دبیر جشنواره ایران ساخت با اشاره به بخش‌های تخصصی این جشنواره بیان کرد:  جشنواره ایران ساخت  از چند بخش ادبیات، هنر‌های تجسمی،  رسانه‌های دیجیتال، دیداری شنیداری، ایده بازار و بخش دانش آموزی تشکیل شده است.

وی درباره تعداد آثار در هریک از بخش‌ها گفت: در بخش ادبیات ۴۷۴ اثر، در بخش هنر‌های تجسمی ۸۴۰ اثر، در بخش رسانه‌های دیجیتال۲۶۴ اثر،  در بخش دیداری و شنیداری ۹۲۳ اثر و در بخش ایده بازار ۲۳۰ اثر به دبیرخانه جشنواره برای داوری ارسال شدند.

کرمی  با اشاره به بخش دانش آموزی این جشنواره اظهار کرد:  این بخش تنها قسمتی است که بصورت استمراری ادامه دارد و از مهرماه تا خرداد ماه ادامه پیدا می‌کند و وزارت آموزش و پرورش طرح‌های برگزیده را انتخاب می‌کند.

تسهیلات مالی و معنوی برای حمایت از برگزیدگان جشنواره ایران ساخت

دبیر جشنواره ایران ساخت با اشاره به تسهیلات برای برگزیدگان این جشنواره اظهار کرد: حمایت های مادی و معنوی مختلفی به برگزیدگان این جشنواره تعلق می‌گیرد و علاوه بر آن آثاری که به تایید ستاد اقتصاد علم و فرهنگ دانش بنیان برسند می‌توانند برای دوره بعدی جشنواره هم از حمایت‌های مادی و معنوی استفاده کنند اکنون سه اثر  وجود دارند که از همین طریق به جشنوراه راه پیداکرده‌اند.

کرمی  با بیان اینکه ممکن است تعداد برندگان در هر یک از بخش‌ها دارای تفاوت‌هایی باشد گفت: به صورت معمول نفرات اول تا سوم هر یک از بخش‌ها مورد تقدیر قرار می‌گیرند، اما ممکن است بر اساس تصمیم داوران در یک بخش بیش از سه برگزیده هم وجود داشته باشد و تعداد آثار برتر به رای هیئت داوران بستگی دارد.

  دبیر جشنواره ایران ساخت با اشاره به زمان برگزاری جشنواره ایران ساخت و معرفی آثار برتر گفت: روز سه شنبه چهارم دی ماه افتتاحیه این جشنواره در خانه هنرمندان انجام می‌شود ضمن آنکه تمامی  آثار راه یافته به بخش پایانی جشنوراه  از روز چهارم تا روز هشتم به نمایش گذاشته می‌شوند‌.

وی  درباره‌ اختتامیه جشنواره ایران ساخت بیان کرد: پس از چهار روز به نمایش گذاشتن آثار سرانجام روز  شنبه هشتم دی ماه مراسم اختتامیه برگزار می‌شود و در آن مراسم نفرات برگزیده از سوی داوران اعلام می‌شوند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.