گرانی بازار مهار شود؛ پل شهرک نیایش در حال ساخت است

نائب رئیس شوراى اسلامى شهر بوشهر از وضعیت گرانى موجود در بازار این شهر و استان انتقاد کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، روح اله نصرتى گفت: آیا سزاوار است که مردم استان ساحلی بوشهر در جوار پهنه گسترده خلیج فارس، توان خرید ماهى نداشته باشند و مجبور به حذف آن از سبد غذایى خانوار شوند؟

وى افزود: تا کى مردم ما باید انتقادات گسترده خود به وضعیت گرانى موجود را به زبان طنز یا ابراز گلایه در فضاى مجازى بیان کنند و هیچکس خود را در عمل مسئول رسیدگى و پاسخگویى به این وضعیت نداند؟

گرانی بازار مهار شود؛ پل شهرک نیایش در حال ساخت است

نائب رئیس شوراى اسلامى شهر بوشهر به موضوع قیمت هاى بالای بلیت هواپیما نیز اشاره کرد و از مسئولان خواست برای این مشکل چاره‌ای بیندیشند.

نصرتى تصریح کرد: همه مسئولین و نهادهاى مربوط باید در برابر وضع بازار و کاهش قدرت خرید مردم به ویژه در حوزه مواد غذایى که با سلامت مردم ارتباط مستقیم دارد، پاسخگو باشند.

وی گفت: فشار اقتصادى و کمرشکن موجود در بازار مى‌تواند آسیب‌هاى جدى در حوزه سلامت، بهداشت، رفاه و آرامش مردم را به دنبال داشته باشد و به دنبال آن موجب افزایش آمار جرم در جامعه شود؛ بنابراین براى جلوگیرى از این آسیب‌هاى باید همه مسئولین امر، به صورت هماهنگ و منسجم به این مسأله بپردازند.

ضرورت برخورد با تبلیغات غیرمجاز

 عضو شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: دیوارها، نما‌ها و مبلمان شهری کثیف و آلوده به انواع کاغذ‌های تبلیغاتی ضایع شدن حقوق شهروندی است و درخواست داریم شهرداری با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی سازوکاری در نظر بگیرد که با توجه به وجود ماده قانونی برای برخورد با این تبلیغات غیر مجاز، در تعرفه درآمدی سال آینده شهرداری جریمه‌ای برای این کار تعیین کنند.

گرانی بازار مهار شود؛ پل شهرک نیایش در حال ساخت است

مهرزاد آسایش همچنین از شهرداری خواست سامانه‌ای به نام یاوران شورا برای دریافت پیشنهاد‌های و طرح‌های شهروندان به صورت الکترونیک طراحی کند.

پل نیایش در دست ساخت است

نائب رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: سازه فلزی پل هوایی شهرک نیایش این شهر در دست ساخت است.

کیوان هاشم زاده افزود: این پل در دو ماه به بهره برداری می‌رسد.

قرار گرفتن شهرک نیایش در کنار بزرگراه و نبود پل عابر، بارها باعث تصادفات رانندگی و قربانی شدن عابران شده است. در یکی از این سوانح چندی پیش اسما زحمتکش ورزشکار بوشهری جان خود را از دست داد.

انتهای پیام/ک

از نظارت بر بازار تا برخورد با تبلیغات غیرمجاز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.