ادامه اجرای طرح ویژه نظارتی تا شب یلدا

رئیس اتحادیه اصناف شهرستان ملایر گفت: در هشت ماهه امسال یک‌ هزار و 865 مورد بازرسی از واحدهای صنفی و بازار عرضه انجام شده است.

ادامه اجرای طرح ویژه نظارتی تا شب یلدابه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، علی رحیمی، رئیس اتحادیه اصناف شهرستان ملایر به اجرای طرح ویژه نظارتی اصناف ملایر برای شب یلدا اشاره کرد و افزود: این طرح از 15 آذرماه از صنوف و واحدهای عرضه آجیل، میوه و خشکبار و سایر اقلام اساسی مردم شروع شده و تا شب یلدا ادامه دارد.

وی با بیان اینکه این طرح به صورت روزانه با 3 اکیپ در صبح و بعد از ظهر در حال انجام است افزود: در این زمینه بازرسان ما طرح‌های نظارتی و بازدیدهای خود را از مراکز عرضه به ویژه آجیل‌ فروشی‌ها داشته و با هر نوع تخلف شامل گرانفروشی، کم‌فروشی و تخلفات بهداشتی برخورد می‌کنند.

رئیس اتحادیه اصناف ملایر با بیان اینکه علاوه بر این نظارت‌های سایر دستگاه‌های مرتبط نیز به صورت بازدید مشترک در حال انجام است گفت: شهروندان می‌توانند هر نوع شکایت و تخلف را با واحد اصناف ملایر به صورت کتبی و یا تلفنی در میان بگذارند.

رحیمی با بیان اینکه  در هشت ماهه امسال یک‌هزار و 865 مورد بازدید و بازرسی توسط اتحادیه اصناف ملایر از واحدهای صنفی و سطح بازار عرضه انجام شده اظهار داشت: از این تعداد 455 مورد متخلف با 434 تخلف شناسایی شده است.

وی ارزش ریالی تخلفات کشف شده را نیز بیش از 300 میلیون تومان دانست و بیان کرد: در هشت ماهه امسال تعداد شکایات کتبی و تلفنی مردم از واحدهای متخلف نیز 698 مورد بوده است.

انتهای پیام/ب

بازرسی یک‌هزار و 865 مورد واحد صنفی در ملایر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.