باز بودن راه‌های آذربایجان شرقی با وجود بارش برف

مسئول هماهنگی برف روبی راه‌های آذربایجان شرقی گفت: راه‌های استان با وجود تداوم بارش برف و باران باز بوده و تردد در آن‌ها در جریان است.

باز بودن راه‌های آذربایجان شرقی با وجود بارش برفبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،رسول زاده مسئول هماهنگی برف روبی راه‌های آذربایجان شرقی گفت: عوامل راهداری از شب گذشته با شروع بارش برف در محور‌های ارتباطی استان مستقر شده و اقدام به کمک رسانی به رانندگان خودرو‌ها و مسافران کرده اند.

وی یادآوری کرد: ماموران راهداری استان دیشب به چند خودرو که در اثر لغزندگی از جاده خارج شده بودند کمک و آن‌ها را به جاده هدایت کردند.

مسئول هماهنگی برف روبی راه‌های آذربایجان شرقی با بیان اینکه برای جلوگیری از لغزندگی اتوبان تبریز - زنجان ماموران راهداری دیشب اقدام به نمک پاشی و تیغ زنی این محور کردند، اظهار داشت: هم اکنون تردد در این مسیر به صورت امن در جریان است.

رسول زاده با اشاره به اینکه تاکنون گزارشی مبنی بر بسته شدن راه‌های روستایی به این اداره کل نرسیده است، ادامه داد: هم اکنون تمامی راه‌های استان باز بوده و تردد در آن‌ها در جریان است.

وی از رانندگان خواست برای تردد در گردنه‌ها و محور‌های برف گیر آذربایجان شرقی، خودرو‌های خود را به زنجیر چرخ مجهز و سرعت مطمئنه را رعایت کنند.

طرح راهداری زمستانی از اول آذر تا پایان اسفند با استفاده از ۳۶۲ دستگاه نمک پاش و برف روب اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و ۱۹۱ دستگاه اجاره‌ای این سازمان در آذربایجان شرقی اجرا می‌شود.

 

انتهای پیام/ش

اجرای طرح راهداری زمستانی از اول آذر تا پایان اسفند

برچسب ها: حمل و نقل ، هواشناسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار