عضو شورای شهر تهران:

دوچرخه‌های اشتراکی در سایر مناطق شهرداری هم اجرایی می‌شود

نظری گفت: قرار است که طرح دوچرخه‌های اشتراکی در سایر مناطق شهرداری تهران هم باید اجرایی شود.

دوچرخه‌های اشتراکی در سایر مناطق شهرداری هم اجرایی می‌شودبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت نظری عضو شورای شهر تهران در صد و هشتمین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به افتتاح طرح دوچرخه‌های اشتراکی که صبح امروز در منطقه دو شهرداری تهران صورت گرفت گفت: این اتفاق مبارکی بود و باید اینگونه طرح‌ها حمایت شود.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه مدیریت شهری با حمایت خود می‌تواند موانع موجود را بر طرف کند و موجب کاهش استفاده از خودرو‌های شخصی شود اظهار کرد: با این اقدامات شهروندان به استفاده بیشتر دوچرخه و حمل و نقل عمومی روی خواهند آورد.

وی با اشاره به اینکه استفاده از این دوچرخه‌ها به صورت مقطعی و با استفاده از نرم‌افزار نصب شده بر روی موبایل است گفت: قرار است در سایر مناطق شهرداری هم این طرح اجرایی شود.

نظری در ادامه از رئیس شورای شهر و شهردار تهران درخواست کرد تا به اینگونه طرح‌ها کمک کنند تا زمینه بخش خصوصی را بیشتر فراهم کنند.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امین جالینوس
۱۹:۴۳ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸
جا داره تشکر کنیم از تلاش مسولین و خاطر نشان کنیم اگر قرار بودجه ای خرج دوچرخه سواری در شهر تهران بشه بصورت هدفمند برنامه ریزی شده باشد چرا که در سال های گذشته شاهد ناکارمدی برخی از طرح بوده ایم ضمن اینکه دوچرخه سواری بدون داشتن هیچگونه حقوق شهروندی و مسیر های دوچرخه سواری که تبدیل به پارکینگ ماشین ها شده اند چه دردی دوا میکند؟؟
متاسفانه پلیس هم هیچگونه اقدامی در قبال احیا حقوق دوچرخه سواران نمیکند.
آخرین اخبار