سرهنگ نجفی خبر داد؛

دستگیری زن جیب بر، با بیش از ۵۰ فقره سرقت

معاون مبارزه با سرقت‌های خاص پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری زنی خبر داد که در ایستگاه مترو، بی آر تی و اتوبوس اقدام به جیب بری می‌کرد.

دستگیری زن جیب بر، با بیش از ۵۰ فقره سرقتبه گزارش  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ کارآگاه احمد نجفی معاون مبارزه با سرقت‌های خاص پلیس آگاهی گفت: با افزایش جیب بری در ایستگاه‌های اتوبوس، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران اداره هفدهم پلیس آگاهی پایتخت قرار گرفت تا اینکه در هجدهم آذرماه سال جاری رفتار مشکوک یک زن در ایستگاه ۱۵ خرداد نظر آنان را به خود جلب کرد و مدتی وی را تحت مراقبت قرار دادند.

وی افزود: این زن که خود را به مسافران اتوبوس نزدیک و پی در پی نقل مکان می‌کرد، شک ماموران را تبدیل به یقین کرد، مبنی بر اینکه وی با نزدیک شدن به مسافران، اموال داخل جیبشان را سرقت می‌کند و بلافاصله جا به جا می‌شود.

معاون مبارزه با سرقت‌های خاص پلیس آگاهی پایتخت تصریح کرد: با اشاره به اینکه ماموران سارق را تحت نظر گرفته و وی را هنگام سرقت یعنی زمانی که دست خود را داخل کیف یکی از مسافران کرده بود دستگیر کردند، اعلام داشت: در بازرسی از کیف دستی متهم، ۹ عدد کارت شناسایی و عابر بانک مربوط به افراد مختلف کشف شد که در بررسی‌ها و استعلام‌های صورت گرفته مشخص شد، اموال کشف شده مسروقه است.

سرهنگ نجفی اظهار کرد: متهم تا کنون به ۵۰ فقره جیب بری و کش روی از شهروندان در مسیر اتوبوس‌های بی آر تی، مترو، مراکز خرید و پزشکی اعتراف کرده است و متهم به پلیس آگاهی منتقل و تحت بازجویی اولیه قرار گرفت.

دستگیری زن جیب بر، با بیش از ۵۰ فقره سرقت

وی افزود: نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت و تیمی از ماموران برای بازرسی از مخفیگاهش اعزام و موفق به کشف اموال مسروقه شامل: انواع لباس‌های مردانه، زنانه و بچگانه، لوازم خانگی، اسباب بازی، خشکبار و ... شدند.

معاون مبارزه با سرقت‌های خاص پلیس آگاهی پایتخت با اشاره به شناسایی تعدادی از مال باختگان خاطرنشان کرد: اقدامات لازم جهت شناسایی دیگر مال باختگان و تحویل اموال مسروقه به آنان ادامه دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار