بازگویی خدمات ۴۰ ساله نظام اسلامی برای مردم و جوانان

مسئول ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان کرمانشاه از برپایی نمایشگاه بزرگ دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب در استان خبر داد.

بازگویی خدمات ۴۰ ساله نظام اسلامی برای مردم و جوانانبه گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،  عباس سروری مسئول ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان کرمانشاه  در شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان کرمانشاه به بیان اقدامات انجام شده جهت برگزاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پرداخت و هدف از تشکیل این ستاد را این گونه بیان کرد: با توجه به تهدیدات بلندمدت استکبار جهانی مبنی بر اینکه ایران چهلمین سالگرد پیروزی را نمی‌بیند، لذا دشمنان نظام توطئه ای طرح ریزی کرد که با تدابیر حکیمانه رهبر انقلاب و تبعیت مردم انقلابی تا امروز از این اتقلاب دفاع کردند.

وی افزود: در یوم‌الله ۱۳ آبان با حضور پرشکوه ملت خواب استکبار تعبیر نشد و ملت بصیر و انقلابی با این حضورشان جواب محکمی به یاوه گویی های استکبار دادند.

سروری بیان کرد: برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب با هدف بازگویی خدمات ۴۰ ساله نظام اسلامی برای مردم و جوانان طی ماه‌های اخیر با برگزاری جلسات متعددی در سطح استان آغاز شده است.

انتهای پیام/ز

برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب

برچسب ها: جنگ نرم ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار