مدارس عشایری شیروان به امکانات رایانه‌ای تجهیز شد

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: مدارس عشایر شهرستان شیروان به امکانات رایانه‌ای تجهیز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، عصمت بدخشان معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: با بیان اینکه در سال‌های اخیر تجهیزات رایانه‌ای خوبی در اختیار مدارس عشایر شهرستان شیروان قرار گرفته است، گفت: در این راستا ۲۳ دستگاه لپ تاپ، ۳۰ دستگاه کامپیوتر و تعدادی میکروسکوپ در اختیار این مدارس قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به نیاز مدارس ، خریداری رایانه لازم بود تا دانش آموزان عشایری هم مانند سایر دانش آموزان مدارس دیگر با فناوری روز آشنا شوند.

بدخشان با اشاره به تجهیزات خوابگاهی فرسوده مدارس عشایری شهرستان شیروان گفت: در این خصوص تعدادی ماشین لباسشویی، اجاق گاز، جاروبرقی و ... برای ۹ مدرسه شبانه روزی دخترانه و پسرانه شیروان خریداری شد.

وی با بیان اینکه برای خرید تجهیزات آموزشی و خوابگاهی مدارس عشایری شیروان یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات معاونت آموزش ابتدایی هزینه شده است، گفت: خریداری بیشتر تجهیزات آموزشی در دستور کار قرار دارد و برای تامین بستر‌های مناسب تعلیم و تربیت دانش آموزان عشایر تلاش خواهیم کرد.

گفتنی است: هم اکنون شهرستان شیروان هزار و ۳۳۳ دانش آموز عشایری دارد که در ۱۰۴ آموزشگاه ابتدایی ، متوسطه اول و دوم و شبانه روزی تحصیل می‌کنند.

انتهای پیام / ب 

ارائه تجهیزات رایانه‌ای و خوابگاهی برای مدارس شهرستان شیروان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.