قطعی آب مدارس زاهدان را به تعطیلی کشاند

قطعی آب در زاهدان باعث شد چندین مدارس مناطق سطح شهر زاهدان در شیفت‌های صبح و عصر تعطیل شوند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، عبدالرئوف براهویی مشاور جوان مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان درخصوص این مشکل گفت: طبق هماهنگی‌های صورت گرفته با نواحی، مدیران مدارس نوبت دوم، کسب تکلیف خودشان را از نواحی ۱ و ۲ جویا شوند.

وی افزود:مدیران مدارس جهت آگاهی دادن به خانواده‌ها درب مدارس حضور و خانواده‌ها را قبل از پیاده نمودن دانش آموزان، از تعطیلی و یا عدم تعطیلی مدارس با خبر سازند.

در همین حال روابط عمومی آبفای استان سیستان و بلوچستان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد:بی احتیاطی راننده جرثقیل کارگاه راه سازی جاده مواصلاتی زاهدان – زابل و برخورد با خط ۲۰ کیلوولت اختصاصی ایستگاه پمپاژ آب چاه نیمه به زاهدان منجر به واژگونی ۸ تیر برق و قطع جریان برق گردید و حدود ۶۰ درصد مشترکین را با افت فشار یا قطع جریان آب مواجه ساخت.

در حال حاضر ۶ اکیپ امدادی در کیلومتر ۳۵ جاده مواصلاتی مشغول رفع حادثه هستند که کوهستانی بودن منطقه باعث کندی روند انجام کار شده است.۵۲ تانکر آبرسانی با برداشت آب از محل مخزن استراتژیک زاهدان و اولویت بیمارستانها، مدارس و نانوایی‌ها وظیفه توزیع آب را برعهده دارند.

انتهای پیام/ف

تعطیلی مدارس زاهدان به دلیل قطعی آب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار