حقوق آذرماه تمامی بازنشستگان فرهیخته صندوق بازنشستگی کشوری روز گذشته (دوشنبه ۲۶ آذرماه) به حساب این افراد واریز شده است.

حقوق آذرماه تمامی بازنشستگان کشوری پرداخت شدبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، با تلاش مدیران و پرسنل این صندوق و همکاری و تعامل سازمان برنامه و بودجه کشور و خزانه کل، حقوق تمامی بازنشستگان کشوری روز دوشنبه ۲۶ آذر ماه به حساب این افراد در سراسر کشور واریز شده است.

گفتنی است، صندوق بازنشستگی کشوری بیش از یک میلیون و ۳۷۰ هزار بازنشسته و وظیفه بگیر را تحت پوشش خود دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فرهنگی بازنشسته
۰۴:۴۹ ۰۴ دی ۱۳۹۷
فرهنگی بازنشسته.ای هستم که قسمت اعظمم حقوق ۲۰۸۲۰۷۵۸ ریالی من به پرداخت اقساط الوان صرف می‌شود. ۳۰ آبان ۹۶ در مرکز قلب تهران, طی عمل قلب باز از نوع "Bental Operation"، دریچه آئورت قلبم با دریچه مصنوعی، تعویض شد. اکنون هم چندماهی است که دچار رماتیسم مفصلی در سه نقطه بدن شده‌ام. از دهم هر ماه به بعد، هزینه تداوم درمان و داروی مرتبط با بیماری.هایم را نمی‌توانم پرداخت کنم. دولت و حکومت هم من و امثال من را به مقاومت در برابر باصطلاح شیاطین ریز و درشت مورد نظر خود وادار می‌کنند! زندگی من در زمان شاه و اکنون، هیچ تفاوتی را در خود نمی‌بیند! مدت ۲۰ سال است که در خانه‌ای زندگی می‌کنم که دو اتاق دارد و سقف و دیوارش ترک.هایی خورده که هر شب با هراس زیر آوار ماندن، می‌خوابیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۱ ۰۱ دی ۱۳۹۷
عجب لطفی با این گرونی 15 روز حقوق دارند 15 روز دنبال قرض ووام
آخرین اخبار