سردار ناظری خبر داد

کشف ۳ میلیارد فیلتر تصفیه آب خانگی قاچاق از یک انبار در پردیس

فرمانده انتظامی شرق استان تهران از کشف انبار فیلتر تصفیه آب خانگی قاچاق به ارزش ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در شهرستان پردیس خبر داد.

کشف انبار فیلتر تصفیه آب خانگی قاچاق در پردیسبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار عبدالرضا ناظری فرمانده انتظامی شرق استان تهران اظهار کرد: در پی تشدید اقدامات انتظامی و برخورد قاطع با قاچاقچیان کالا، مأموران پلیس آگاهی شهرستان پردیس حین کنترل و بازدید انبار‌های دپوی کالا در شهرک صنعتی خرمدشت، موفق به کشف یک انبار نگهداری لوازم خانگی شدند.

سردار ناظری با بیان اینکه مأموران در بازرسی از این انبار انواع فیلتر تصفیه آب یخچال و ماشین لباسشویی و مواد اولیه پلی پروپلین کشف کردند، تصریح کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران در خاتمه با اشاره به اینکه ارزش کالای قاچاق مکشوفه برابر اعلام کارشناسان معادل ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، تصریح کرد: استمرار طرح‌های عملیاتی مبارزه با قاچاق کالا به صورت برنامه‌ریزی شده در تمام نقاط استان به صورت مستمر ادامه خواهد داشت و تمامی انبار‌ها مورد پایش و کنترل قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار