پیروزی امید‌های ایران مقابل تیم ملی فوتبال سوریه با گلزنی ستاره استقلال

تیم ملی فوتبال امید ایران در دیداری تدارکاتی مقابل سوریه به پیروزی ۲ بر صفر رسید.

پیروزی امیدهای ایران مقابل سوریه با گلزنی ستاره استقلالبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب نخستین دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال امید ایران و سوریه که در جزیره کیش برگزار شد، شاگردان زلاتکو کرانچار موفق شدند با گلزنی محمدرضا آزادی و مهدی قائدی به پیروزی ۲ بر صفر برسند. در این مسابقه ایران با ترکیب شهاب عادلی، محمد مسلمی‌پور، عارف آغاسی، محمد خدابنده‌لو، حسین ساکی، حمیدرضا طاهرخانی، محمدرضا آزادی، محمد سلطانی‌مهر، مهدی مهدی‌خانی، امید نورافکن و مهدی قائدی کار را آغاز کرد و توانست به یک پیروزی دلچسب برسد.

پیش از آغاز این مسابقه از حمید استیلی و سهراب بختیاری زاده به واسطه گلزنی در جام‌های جهانی ۱۹۹۸ (آمریکا) و ۲۰۰۶ (آنگولا) تجلیل شد. این مراسم با حضور مظفرى، رئیس منطقه آزاد و امیر عرب، رئیس هیئت فوتبال کیش برگزار شد.

همچنین حسین کلانی، عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال، بهرام افشارزاده دبیر شورای ورزش و تربیت بدنی سازمان منطقه آزاد کیش و محمد افشاردوست مدیرعامل موسسه ورزش و تفریحات سالم سازمان منطقه آزاد کیش با حضور در ورزشگاه بازی را از نزدیک نظاره کردند.

حدود ۲۰۰ هوادار با حضور در ورزشگاه این بازی را از نزدیک تماشا کرددن و بازیکنان را تشویق می‌کردند.

گفتنی است، تیم ملی فوتبال امید ایران که خود را برای بازی‌های مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ ژاپن آماده می‌کند، قرار است ۳۰ آذر بار دیگر به مصاف سوریه برود و پس از اینکه به تهران آمد، راهی اردن شود تا با تیم المپیک این کشور هم دیداری داشته باشد.

قضاوت دیدار تیم‌های ایران و سوریه برعهده نماینده‌های داوری ایران بود.


بیشتر بخوانید: 

کرانچار: شرایط اردوی تیم امید سزاوار ما است/ اگر به المپیکی شدن خوش بین نبودم سرمربی تیم ملی امید نمی‌شدم

غیبت ۲ بازیکن تیم ملی فوتبال امید ایران مقابل سوریه

تغییر زمان بازى تیم های امید فوتبال ایران و سوریه


انتهای پیام/

پیروزی شاگردان کرانچار مقابل سوریه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار