نظارت بر کشتارگاه‌های مرغ تشدید می‌شود

استاندار چهارمحال و بختیاری، خواستار تشدید نظارت بر کشتارگاه‌های مرغ این استان شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در نشست کارگروه تنظیم بازار استان گفت: قیمت مصوب برای عرضه مرغ به مرغداران استان اعلام و یک هفته برای اعمال این قیمت به آنان فرصت داده شود.

وی افزود: تشدید نظارت بر کشتارگاه‌های مرغ چهارمحال و بختیاری به منظور کنترل و جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت، در دستور کار دستگاه‌های اجرایی مرتبط قرار گیرد.

عباسی تأکید کرد: چهار گروه کارشناسی به سرپرستی استاندار، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری، فرماندار شهرستان شهرکرد و مدیرکل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری، قبل از تشکیل نشست بعدی کارگروه تنظیم بازار از مرغ فروشی‌ها دیدن و دیدگاه ها، پیشنهادات، انتقادات و نظرات کسبه را برای تصمیم گیری در نشست ارائه کنند.

وی اضافه کرد: تأمین میوه مورد نیاز شب عید مردم استان هم از سوی دستگاه‌های ذیربط پیگیری شود.

عباسی ادامه داد: افزایش عرضه کالا‌های اساسی مورد نیاز مردم می‌تواند در تنظیم بازار و کاهش قیمت، تأثیر مستقیم داشته باشد.

وی گفت: تهیه، توزیع و نظارت صحیح بر عرضه به موقع کالا‌ها با هدف جلوگیری از دلال بازی و کنترل قیمت از مهم‌ترین وظایف ستاد تنظیم بازار است.

عباسی با بیان رشد قیمت برخی کالا‌های اساسی از جمله گوشت قرمز و مرغ افزود: شرکت پشتیبانی امور دام جهاد کشاورزی استان، تزریق و عرضه گوشت منجمد در بازار را با هدف کنترل قیمت‌ها و با نظارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف در دستور کار قرار دهد.

انتهای پیام/ن

نشست کارگروه تنظیم بازار چهارمحال و بختیاری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.