بشار رسن در تیم فوتبال پرسپولیس ماندنی شد

بشار رسن، هافبک عراقی تیم فوتبال پرسپولیس تهران اعلام کرد تا پایان فصل در جمع سرخپوشان پایتخت می‌ماند.

بشار رسن در پرسپولیس ماندنی شدبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از پایان نیم فصل نخست رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، در جلسه‌ای که ایرج عرب سرپرست باشگاه پرسپولیس با بازیکنان و کادرفنی داشت این تیم، از آن‌ها درخواست کرد تا روز شنبه به باشگاه بروند و بخشی از مطالبات شان را دریافت کنند.

بشار رسن، شنبه ساعت ۱۰ به باشگاه پرسپولیس رفت و درصدی از مطالباتش را دریافت و راهی عراق شد تا ضمن حضور در مراسم بهترین‌های فوتبال کشورش به اردوی شاگردان کاتانچ (سرمربی تیم ملی فوتبال عراق) بپیوندد.

در روز‌های گذشته برخی اخبار حاکی از آن بود که بشار رسن حاضر به تمدید قرارداد با پرسپولیس نیست و قرار است پس از جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ از این باشگاه جدا شود، خبری که خیلی زود توسط مدیر برنامه‌های این بازیکن تکذیب شد.

البته زمانی که بشار رسن از عراق به قطر رسید، در گفتگو با رسانه‌ها بیان کرد، تا زمان کسب سومین قهرمانی در این فصل همراه پرسپولیس هستم و در نیم فصل به تیم دیگری نمی‌روم.

گفتنی است، رسن همراه با پرسپولیس در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا عملکرد فوق العاده‌ای داشت و یکی از بازیکنان موثر سرخپوشان محسوب می‌شود.


بیشتر بخوانید:

پرسپولیس ستاره‌های دیروز را نمی‌خواهد/ ۸ متهم شرط‌بندی دستگیر شدند/استقلال رویایی در راه است

قنبرپور: جدایی ام از پرسپولیس در حد یک احتمال است /پیشکسوتان سرمایه باشگاه هستند

چراغ سبز برانکو برای بازگشت مهاجم جنجالی


انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار