7 میلیارد ریال برای اجرای طرح های تحقیقاتی دانشگاه علوم پزشکی کاشان هزینه شد

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: امسال برای اجرای طرح های تحقیقاتی، علمی و پژوهشی این دانشگاه افزون بر 7 میلیارد ریال هزینه شده است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،، مهدی بنفشه روز سه شنبه به مناسبت هفته پژوهش در نشست با خبرنگاران بیان کرد: از ابتدای امسال تاکنون 123 طرح تحقیقاتی و پژوهشی در دانشگاه علوم پزشکی کاشان مصوب شده است.

وی از افتتاح ساختمان جديد آزمايشگاه جامع تحقيقات و مركز رشد و فناوري دانشگاه علوم پزشکی کاشان خبر داد و گفت: این طرح با زیربنای 3 هزار و 200 مترمربع در چهار طبقه با اعتباری افزون بر 20 میلیارد ریال با مشارک خیر مرحوم دکتر فرقانی ساخته شده است.

به گفته وی امسال افزون بر 900 میليون ريال كتاب براي كتابخانه هاي دانشگاه علوم پزشکی کاشان خریداری شده است.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی کاشان هفته پژوهش را فرصتی برای تجلیل از پژوهشگران و همچنین ارزیابی فعالیت‌های پژوهشی بیان کرد و یادآور شد: با همین هدف از 14 نفر از استادان و دانشجویان برتر این دانشگاه برتر که دارای پژوهش وتحقیق هستند، تجلیل شد.

وی همچنین از برگزاري تور پژوهشي در دانشكده هاي مختلف این دانشگاه خبر داد و گفت: در اين رويداد اعضاي هيات علمي و دانشجويان در مورد مسائل پژوهشي به بحث و تبادل نظر خواهند پرداخت

دانشگاه علوم پزشكي كاشان داراي 10 مرکز تحقیقاتی و پنج مجله علمي پژوهشي است.

 

انتهای پیام /س

صحبت های معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی کاشان به مناسبت هفته پژوهش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.