ادامه بلاتکلیفی تنها نماینده هرمزگان در لیگ برتر ووشو

تیم هیات ووشو هرمزگان به دلیل مشکلات مالی همانند چند هفته گذشته در بازی های هفته هفتم و هشتم لیگ برتر ووشو باشگاه های کشور نیز به میدان نرفت.

علیرضا بهرمن رئیس هیات ووشو استان هرمزگان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ، گفت: تیم هیات ووشو هرمزگان به دلیل مشکلات مالی همانند چند هفته گذشته در بازی های هفته هفتم و هشتم لیگ برتر ووشو باشگاه های کشور نیز به میدان نرفت.
وی افزود: غیبت نماینده استان در بازی های این هفته باعث شد تا دو باخت فنی ۱۴ بر صفر مقابل تیم های پاس ناجا و دانشگاه آزاد در کارنامه این تیم ثبت شود.
رئیس هیات ووشو استان گفت: رایزنی ها با مسئولان اداره کل ورزش و جوانان استان هم برای کمک به این تیم تاکنون نتیجه ای نداشته است.
اضافه می شود که نماینده استان ابتدا با نام شهرداری بندرعباس در رقابت های هفته اول و دوم لیگ برتر ووشو مقابل حریفانش به میدان رفت اما پس از آن به دلیل مشکلات مالی و عدم حمایت مسئولان باشگاه شهرداری و تغییر نام به هیات ووشو هرمزگان در رقابت ها حاضر نشده است.
در جدول رده بندی لیگ برتر ووشو باشگاه های کشور تیم هیات ووشو هرمزگان با ۱ برد، ۶ باخت و کسب ۳ امتیاز در مکان ششم قرار دارد.
انتهای پیام/ب

تیم هیات ووشو هرمزگان همچنان درگیر مشکلات مالی

برچسب ها: ووشو ، هنرهای رزمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.