نصیرزاده: چند مهاجم و یک دروازه بان جذب می‌کنیم/ اطلاعی از تعویض مهاجری با تقوی ندارم

مدیرعامل باشگاه ماشین سازی تبریز گفت: ما بیشتر در خط حمله بازیکن می‌خواهیم و یک دروازه بان هم جذب می‌کنیم.

هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل باشگاه ماشین سازی تبریز در گفت وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت نقل و انتقالات این تیم اظهار کرد: مهاجری لیست مدنظرش را به باشگاه داده است و کمیته فنی در حال بررسی بازیکنان مدنظر کادر فنی است تا اقدامات لازم را در این باره انجام بدهد. ما بیشتر در خط حمله بازیکن می خواهیم و یک دروازه بان هم جذب می کنیم.

نصیرزاده درباره اینکه گفته می شود قرار است مهاجری با تقوی سرمربی تیم تراکتورسازی تعویض شود، تصریح کرد: من در این باره مطلبی نشنیدم و خبری از تعویض این 2 مربی ندارم.

او درباره اینکه قرار است جابه جایی بین بازیکنان ماشین سازی و تراکتورسازی صورت بگیرد، گفت: همانطور که در روزهای گذشته بیان کردم به شرطی بازیکنان خود را در اختیارتراکتورسازی می گذاریم که این تیم هم نفرات مدنظر ما را بدهد. البته تاکنون درباره معاوضه بازیکنان 2 تیم صحبتی نشده است.

تصمیمی درباره دخسوس نگرفتیم 

مدیرعامل ماشین سازی درباره وضعیت دخسوس دروازه بان ماشین سازی گفت: در حال حاضر خانواده دخسوس از برزیل به تبریز آمدند تا تعطیلات سال نو میلادی را در اینجا سپری کنند و تصمیم نهایی  درباره این دروازه بان نگرفتیم.

نصیرزاده درباره اینکه سازمان لیگ اعلام کرده که برخی ازتیم ها  به علت بدهی نمی توانند در نقل و انتقالات بازیکن بگیرند، گفت: تیم ماشین سازی پرونده خاصی  در کمیته انضباطی ندارد و مشکلی برای جذب بازیکن نداریم.

3 بازیکن در لیست مازاد ما قرار دارند 

او درباره اینکه لیست مازاد ماشین سازی مشخص شده است، تصریح کرد: به احتمال زیاد 3 بازیکن از تیم ما جدا می شوند که  اسامی بازیکنان جدا شده را به زودی اعلام می کنیم.

مدیرعامل ماشین سازی درباره وضعیت کنعانی زادگان بیان کرد: در حال حاضر این بازیکن با تیم ما قرارداد دارد و هیچ صحبتی درباره لژیونر شدنش مطرح نشده است.

پرداختی ها را به 45 درصد می رسانیم 

نصیرزاده درباره پرداختی های تیم ماشین سازی اظهار کرد: ما تلاش خود را می کنیم که تا قبل از نیم فصل دوم، پرداختی ها به بازیکنان را به 45 درصد برسانیم.

او در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه ما کمبود بازیکن داریم همه تلاش خود را می کنیم تا با جذب بازیکنان خوب نقاط ضعف خود را پوشش بدهیم.


بیشتر بخوانید: 

مهاجری: در نیم فصل اول بازیکن تعویضی هم نداشتیم/ کی روش عاشق لژیونر‌ها است

نصیرزاده: بی‌انصافی نکنید، اشتباهات داوری عمدی نبود

شرط انتقال بازیکن در ۲ تیم با یک مالک


انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار