نماینده مردم چهارمحال بختیاری گفت: چرا هیأت رئیسه دو هفته است که استعفای نمایندگان اصفهان را پیگیری نمی‌کند.

چرا هیات رئیسه استعفای نمایندگان اصفهان را پیگیری نمی‌کند؟به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، اردشیر نوریان نماینده مردم چهارمحال بختیاری در جلسه علنی امروز( چهارشنبه 28 آذر ماه) طی تذکری در صحن علنی، اظهار کرد: اخیرا مسئله‌ای درباره استعفای نمایندگان اصفهان مطرح شد که اگر هیأت رئیسه در روزهای اول  به این موضوع ورود پیدا می کرد آنقدر کش و قوس پیدا نمی‌کرد.

وی افزود: البته آقای کوهکن تذکری دادند اما معترضان به استعفای نمایندگان اصفهان نه توهینی به آنها کردند و نه می‌کنند، لذا بحث ما این است که روش‌های قانونی برای احقاق حق و حقوق وجود دارد.

نماینده مردم چهارمحال بختیاری تصریح کرد: ما نمایندگان چهارمحال بختیاری و خوزستان متفق‌القول بودیم که اگر قرار باشد حیات و امکانات توسعه یک استان را فدای یک مسئله کنیم نمی توان اوضاع را مدیریت کرد.

نوریان ادامه داد: این گونه که پیش می‌رود در نهایت منجر به عرف شکنی خواهد شد اکنون نیز آقای کوهکن گفتند که ما استعفای خود را پس نمی‌گیریم، پس چرا هیأت رئیسه دو هفته  است که استعفای آنها را مطرح نمی کند.

علی مطهری نائب رئیس مجلس در پاسخ به تذکر این نماینده گفت: هیأت رئیسه تصمیم گرفت که قبل از اعلام وصول با نمایندگان مستعفی صحبت کند،تا آنها از تصمیم خود منصرف شوند لذا این امر خلاف آیین نامه نیست، اما امروز که دوستان می گویند که برای استعفا مصمم هستند این امر باید توسط رئیس مجلس اعلام شود.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار