معاون دفتر رئیس جمهوری از گزارش خبری صدا وسیما قدردانی کرد

معاون اطلاع‌رسانی و ارتباطات دفتر رئیس جمهوری در نامه‌ای به رئیس سازمان صدا و سیما از پخش گزارش تحقیقی با موضوع قاچاق سوخت در بخش‌های خبری سیما قدردانی کرد.

معاون دفتر رئیس جمهوری از گزارش خبری صدا وسیما قدردانی کردبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، پرویز اسماعیلی معاون اطلاع‌رسانی و ارتباطات دفتر رئیس جمهوری در نامه‌ای به رئیس سازمان صدا و سیما از پخش گزارش تحقیقی با موضوع قاچاق سوخت در بخش‌های خبری سیما قدردانی کرد و گفت: چنین گزارش‌هایی گمشده این روز‌های فضای رسانه‌ای کشور است.

وی در این نامه، شفافیت‌زایی، اصلاح سیاست‌های کلان، نظارت‌گستری و فسادستیزی را نتیجه عملکرد حرفه‌ای رسانه‌ها در کارکرد درست و اصیل خود دانست.

معاون دفتر رئیس جمهوری با اشاره به گزارش قاچاق سوخت در استان هرمزگان که توسط «سعید پرویزی» خبرنگار صدا وسیما در استان فارس تهیه و از بخش‌های خبری سراسری پخش شد، این گزارش را نمونه یک کار اثرگذار رسانه‌ای در راستای منافع مردم و نظام دانست و خطاب به علی‌عسکری نوشت: اینجانب بر خود واجب دانستم از جنابعالی، مجموعه رسانه ملی و خبرنگار محترم برای تهیه این گزارش سودمند، اثرگذار، جسورانه و حرفه‌ای تشکر کنم.

چنین گزارش‌هایی گمشده این روز‌های فضای رسانه‌ای کشور است

این مقام مسئول تهیه چنین گزارش‌هایی را گمشده این روز‌های فضای رسانه‌ای کشور برشمرد و خاطرنشان کرد: این گزارش‌ها می‌تواند گامی سودمند در مسیر مقابله با شبه‌رسانه‌ها و مجاری نامعتبر اطلاع‌رسانی به شمار آید.

اسماعیلی در پایان ابراز امیدواری کرد که اقدامات ارزشمند و حرفه‌ای این چنینی در سطح رسانه ملی تکثیر شود و بیش از پیش شاهد اثرگذاری صدا و سیما در اقناع افکار عمومی داخلی و پیشبرد سیاست‌های اصولی نظام در عرصه بین المللی باشیم.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار