رئیس بهزیستی شهرستان بیرجند از افتتاح نمایشگاه پاییزه شب یلدا محصولات مددجویان در نگارخانه این شهرستان خبر داد.

شرفی رئیس بهزیستی شهرستان بیرجند در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ گفت:نمایشگاه توانمندی ها و تولیدات جامعه هدف مددجویان محلات بازآفرینی با حمایت پایگاه های خدمات اجتماعی تحت نظارت بهزیستی و با همکاری مؤسسه خیریه مهر کویر در محل نگارخانه شهر بیرجند در میدان ابوذر با حضور مسئولان بهزیستی، شهرداری و سایر مسئولان استانی به مناسبت یلدا افتتاح شد.

وی افزود:علاقه مندان به محصولات و صنایع دستی می توانند از امروز چهارشنبه  تا جمعه 30 آذر ماه عصر ها ساعت 17 تا 21 از این نمایشگاه دیدن نمایند.

شرفی گفت: در شهرستان بیرجند 8 پایگاه خدمات اجتماعی در محلات کم برخوردار تحت نظارت بهزیستی فعالیت دارد که از مهمترین برنامه های آن کمک به توانمندسازی و اقتصاد خانواده با حمایت های آموزشی،خدمات مشاوره ای اجتماعی، شناسایی افراد آسیب دیده و در معرض آسیب در محلات کمتر توسعه یافته و سکونت گاه های غیر رسمی است .

رئیس بهزیستی شهرستان بیرجند افزود: این نمایشگاه با شرکت مددجویان و جامعه ی هدف پنج پایگاه خدمات در محلات باز آفرینی دایر شده است و محصولات آن شامل گلیم بافی، جاجیم بافی، حوله بافی، عرقیجات سنتی خانگی، عسل، ترشی، تابلوهای هنری، مینیاتور، نقاشی و خطاطی، تابلو فرش ، کیف و عروسک است.

انتهای پیام/غ

برچسب ها: یلدا ، بهزیستی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار