مرکز تخصصی استعدادیابی باشگاه ذوب آهن در نایین افتتاح می شود

نماینده شهرستان نایین در مجلس شورای اسلامی از افتتاح مرکز تخصصی استعداد یابی باشگاه ذوب آهن در این شهرستان خبر داد.

عباسعلی پوربافرانی نماینده شهرستان نایین در مجلس شورای اسلامی در گفت و گوی اختصاصی باخبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت : ورزش مقوله ای جدا ناشدنی از جامعه است و لزوم پرداختن به ورزش همواره احساس می شود. طبق توافقی که با باشگاه ذوب آهن انجام شد اولین مرکز تخصصی استعدادیابی این باشگاه را در نایین راه اندازی می کنیم تا ورزشکاران مستعد این شهرستان به صورت حرفه ای به ورزش بپردازند.

وی افزود: باشگاه ذوب آهن همواره نشان داده است که در مسیری حرفه ای گام بر می دارد، ما هم از این ظرفیت استفاده خواهیم کرد تا جوانان و نوجوانان شهرستان نایین را به سمت ورزش حرفه ای سوق دهیم.

نماینده مردم شهرستان نایین در مجلس شورای اسلامی  تصریح کرد: سعی می کنیم حمایت همه جانبه ای از این اقدام باشگاه ذوب آهن داشته باشیم، تلاش خواهیم کرد تا زیر ساخت های مناسب را فراهم کنیم و در آینده نه چندان دور ورزشکاران حرفه ای را به جامعه تحویل دهیم.

پوربافرانی اظهارکرد: در دیدار با مدیر عامل باشگاه ذوب آهن تمام جوانب را بررسی کردیم ، تخصص باشگاه ذوب آهن در کنار استعدادهای یابی که در بین نوجوانان و جوانان شهرستان نایین وجود دارد مکمل خوبی خواهد بود.

انتهای پیام/م

کمک باشگاه ذوب آهن به حرفه ای شدن ورزشکاران مستعد نایینی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.