صالحی امیری: رمز آرامش در ورزش کشور پیروی از مدیریت واحد است

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: هیچ سیستمی دو مدیریت نمی تواند اداره شود و اگر اختلاف نظری هم باشد باید پدر خانواده تصمیم نهایی را بگیرد و این رمز آرامش در ورزش کشور است.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، رئیس کمیته ملی المپیک در جلسه مشترک روسای فدراسیون های ورزشی با وزیر ورزش و جوانان گفت: رمز آرامش در ورزش کشور پیروی از مدیریت واحد است.

سید رضا صالحی امیری در این نشست که عصر امروز در وزارت ورزش و جوانان برگزار شد گفت: روز ۲۵ دی مجمع سالانه کمیته ملی المپیک برگزار خواهد شد که یکی از مهم ترین دستورات این جلسه بررسی اساس نامه جدید کمیته است.

رئیس کمیته ملی المپیک ادامه داد: از روسای فدراسیون های ورزشی می خواهیم قبل از مجمع سالیانه اساس نامه جدید را دقیق بررسی کنند و تا قبل از ۲۵ دی اصلاحات و پیشنهادات خود را مکتوب برای ما ارسال کنند تا بررسی و پس از آن برای تصویب نهایی به هیات دولت و در نهایت به IOC ارسال شود.

صالحی امیری سپس به هماهنگی کامل بین کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان اشاره کرد و افزود: طی یک سال گذشته همانطور که گفتیم با هماهنگی کامل با وزارت ورزش و جوانان سعی کردیم دو مورد را کاملا عملی کنیم. اولی انسجام و وحدت در ورزش کشور و مورد دوم شفاف سازی در ورزش بود که هر دو را سرلوحه کار خود قرار دادیم.

وی تاکید کرد: هر سازمان و دستگاهی برای رسیدن به اهداف نهایی خود یک فرمانده می خواهد و همه ما تحت فرمان  سلطانی فر به عنوان بالاترین مقام ورزش کشور هستیم. هیچ سیستمی با دو نظام، دو الگو و دو مدیریت نمی تواند اداره شود و اگر اختلاف نظری هم باشد باید پدر خانواده تصمیم نهایی را بگیرد و این رمز آرامش در ورزش کشور است که در گذشته نداشتیم.

صالحی امیری در پایان گفت: ستاد عالی بازی های المپیک ۲۰۲۰ با ریاست سلطانی فر آغاز به کار کرده که به نوبت از فدراسیون های مربوطه برای اعلام برنامه هایشان دعوت می کنیم تا برنامه ها ارائه و نواقص احتمالی به منظور پیشرفت کار برطرف شود.

انتهای پیام/

اظهارات صالحی امیری در جلسه مشترک روسای فدراسیون های ورزشی با سلطانی فر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار