واکنش نتانیاهو به تصمیم آمریکا برای خروج از سوریه

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با انتشار پیامی توئیتری به تصمیم آمریکا در خصوص خروج نیروهایش از سوریه واکنش نشان داد.

واکنش نتانیاهو به تصمیم آمریکا برای خروج از سوریهبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، شب گذشته منابع آگاه در پنتاگون گزارش دادند آمریکا به زودی تمام نیروهای خود را از سوریه خارج خواهد کرد.

بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در واکنش به این موضوع در توییتی نوشت من با دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا و مایک پمپئو (وزیر امور خارجه آمریکا) صحبت کردم. دولت آمریکا به من اطلاع داد رئیس جمهور قصد دارد نیروهای آمریکایی را از سوریه خارج کند. آنها همچنین اعلام کردند که راه‌های دیگری برای نفوذ در منطقه دارند.


بیشتر بخوانید: آمریکا کل نیروهایش را از سوریه خارج می‌کند


پیش از این نیز، دنی دانون، نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل متحد، به تصمیم آمریکا برای خارج کردن همه نیروهایش از سوریه واکنش نشان داد.

دانون در گفتگو با خبرنگاران در پاسخ به پرسشی در این باره، گفت اسرائیل به تصمیم آمریکا برای خارج کردن نیروهایش از سوریه احترام می گذارد. او در ادامه ادعاهای بی اساس مقامات صهیونیست علیه کشورمان را تکرار کرد و گفت: ما نگرانی های خودمان را درباره سوریه داریم؛ درباره حضور نیروهای ایرانی در سوریه. صرف‌نظر از اینکه نیروهای آمریکایی، روس و یا هر کشور دیگری (در سوریه) باشند یا نه، هر آنچه لازم است را برای محافظت از مردم خود انجام خواهیم داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار